“Lett kvelds”

Vurdert som nr. 12 av 81 Restauranter i Cabo Roig
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 7. september 2017 via mobile enheter

Fantastisk god mojito. La sagnen var kjempegod. God omelett med tilbehør. Hyggelig og blid betjening.

Takk, kakva

Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Bestilte iberan skinke til forrett som var meget god. Berre elska lasagne her!!! Gløymde å ta bilde da det var so godt! Kjem att!

Takk, Ttangerud
Claudio T, Gerente på Restaurante Pizzeria Manuela, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2017

Muchas gracias!!!

Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Meget god mat og eksemplarisk servi6ce. Anbefales på det sterkeste. Her kommer vi igjen garantert. Ligger på the Strip Cabo Roig.

Takk, WilhelmT14

Gracias muchas gracias!!

Anmeldt 16. juli 2017 via mobile enheter

Her spiste vi første kveld i Cabo Roige. Ungene var så fornøgde at dei ville tilbake. Første kveld spiste vi pasta, veldig godt. Dette er ein populær restaurant og dei er flinke. Pasta og pizza veldig god. Andre kvelden hadde vi grilltallerken for to personer. Det var ikkje så godt. Dei gløymer å spør om dessert, har det trulig for travelt. Hyggelig plass.

Takk, Gro G
Claudio T, Gerente på Restaurante Pizzeria Manuela, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2017

Tusen takk for den hyggelige kommentaren.

Anmeldt 26. juni 2017 via mobile enheter

Middagen var helt grei, smakte godt, litt lite krydder. Men drinkene her er sinnsykt gode! Så en gjennomsnittlig middag er verdt det for drinkene de serverer!

Takk, Maren K

Thanks a millons for your comment

Reisende som så på Restaurante Pizzeria Manuela, så også på

Cabo Roig, Orihuela Costa

Har du vært i Restaurante Pizzeria Manuela? Del dine erfaringer!