“OK mat”

Numbar 5
Vurdert som nr. 4 av 64 Restauranter i Cabo Roig
Kjøkken: Europeisk
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Prøvde Numbar5 for første gang. Forventet litt høyere kvalitet, men ble litt skuffet. Litt under den standarden jeg trodde de hadde. Ujevn stekt biff, litt 70 talls potetmos, suppen hadde for lite fløte samt «tung» mousse. Men grei mat og service var meget bra. Meget bra drinker. Mye folk kom inn, men fikk ikke plass da det var fullt reservert fra kl 2000 og utover. Med et online bookingsystem med oversikt hadde nok flere fått plass (kun 2 bord var i bruk fra kl 1800 til 1945).

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, 922hansb

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat og service, blitt vår favoritt!
Anbefales. Risottoen var nydelig, og vår sønn på 10 elsket parmesan chipsen og samtlige av barnemenyene!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Marianne H
Thomas H, Gerente på Numbar 5, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2018

Tusen takk!
Thank you very much for your feedback!! we are very glad for hearing that and became your favourite!! Hope see you back soon! Thanks a Million!

Anmeldt 29. juli 2017

Hadde lest gode anmeldelser, men ble skuffet. Vi var to par som valgte ulike retter, kun hovedrett med red turbot sto til forventningene. Maten ellers var helt OK men ikke noe over det, smakløs og uheldige kombinasjoner var kommentarer rundt bordet. Servicen var på topp da vi kom. Etter hovedrett var service totalt fraværende så vi gikk uten dessert etter å ha ventet leeeeeenge.

Dato for besøk: juli 2017
2  Takk, Tove P
Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

I fjor var dette favoritt restauranten min i Spania, men under mitt besøk nå ble jeg skuffet. Servicen var ikke som den en gang var. Spesielt vil jeg trekke frem den mannlige kelneren som ikke var interessert i å hverken motta bestilling eller komme med regningen. Når det kommer til menyen har de tatt vekk mye av det jeg likte best. Gikk for biff som var god, men de kunne gjort mer ut av tilbehøret.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, 89kss
Anmeldt 15. november 2016 via mobile enheter

Liten restaurant med atmosfære. Velg mellom tre menyer i tre prisklasser. Lekre retter, interessante smaker. Meget god service av hyggelig betjening.

Dato for besøk: november 2016
1  Takk, Vivan R

Reisende som så på Numbar 5, så også på

Orihuela Costa, Costa Blanca
Playa Flamenca, Orihuela

Cabo Roig, Orihuela Costa

Har du vært i Numbar 5? Del dine erfaringer!