“Overpriset og dårlig service ”

Aberdinangus & Argentinian Restaurant
Vurdert som nr. 29 av 71 Restauranter i Cabo Roig
Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Overpriset restaurant med elendig service. Maten var i utgangspunktet god med en perfekt stekt rå og medium biff,men det ble totalt ødelagt av salt. Forretten kom raskt på bordet, også rikelig saltet og nesten før vi svelget siste del av forrett var hovedrett på bordet. Ingen spurte hvordan det smaker. Vi ba om regningen og en taxi. Fikk en lang forklaring om hvorfor de ikke gadd å ringe etter taxi . Har hatt god erfaring med denne restauranten tidligere. Nå blir det langt unna #stripa#.

Dato for besøk: september 2021
Takk, 65arnfinnm

Anmeldt 23. juni 2019

Hver høst tilbringer vi ca 9 uker i dette området og ukens høydepukt er lørdagsbesøket til dette stedet. Etter så mange besøk, så blir det vel en selvfølge at vi føler oss velkommen, dette av både kelnere og kokken bak glassveggen som steller med kullgrillen. Litt dyrt, men får da det man betaler for. Meget god service, MEGET gode,møre og velsmakene retter. Har aldrig hatt plass til desert, men kommer som oftest hjem med en så kalt "doggybag". Kan på det sterkeste anbefales både for par,familie,venner forretning og solo, her blir alle tatt godt vare på

2  Takk, Gunnar H
Anmeldt 10. juni 2019 via mobile enheter

Har fått stedet anbefalt og vi ble ikke skuffet. Bra service, godt grillet kjøtt! Variert meny og gode viner!

Dato for besøk: juni 2019
1  Takk, 814sirib
Anmeldt 30. november 2018

Her var vi på besøk minst en gang i uken, dette gjennom mange opphold i området. Kjempefin betjening, og når en snakker litt spansk, så går det enda bedre. Kokken som tilbereder kjøttet bak en glassvekk, over en flott kullgrill, smiler og tilbereder de beste biffene. Her kommer vi igjen ved neste opphold.

1  Takk, Gunnar H
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

við vorum 6 saman að borða á þessum stað. Mjög góð þjónusta og nautasteikin brjálað góð, við pöntuð missteikt, weel done, medium rear, rear, eða medium. trúið mér maturinn var svakalegur. Mæli hiklaust með honum. Við erum ennþá malandi vá nammi namm

Takk, Hulda B

Reisende som så på Aberdinangus & Argentinian Restaurant, så også på

Cabo Roig, Orihuela Costa
Orihuela Costa, Costa Blanca

Har du vært i Aberdinangus & Argentinian Restaurant? Del dine erfaringer!