“Herlig restaurant”
Anmeldelse av Shakira

Shakira
Vurdert som nr. 2 av 72 Restauranter i Cabo Roig
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

En restaurant vi har besøkt mange ganger., hvor vi gjerne kommer tilbake. Alltid god mat som passer for voksne og barn. Veldig god service - og gode matanbefalinger fra servitørene.

Takk, andreasboe

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Vennlig personale, god mat. Fornuftige priser. Alle i familien fikk noe de likte godt, og det var gode anbefalinger å få fra kelnerene.

1  Takk, oivindoiestad
Anmeldt 1. januar 2020 via mobile enheter

Vi (familie på 4) besøkte restauranten første gang på julaften 2019. Vi fikk god hjelp av kelneren til å velge gode retter på menyen, siden noen av oss ikke er så kjent med indisk mat. Vi fikk papadums med dip mens vi ventet på maten, det var en overraskende hyggelig start på måltidet. Maten var kjempegod, og vi var alle fornøyd med rettene vi hadde valgt. En hyggelig julemiddag, akkompagnert av indisk musikk! Vi var så fornøyd at vi gikk tilbake noen dager senere, og ble møtt med den samme hyggelige kelneren, som også denne gang sørget for at vi fikk nydelig mat og et hyggelig måltid. Da vi skulle gå fikk de voksne «en lille en» som toppen opplevelsen! Vi kommet gjerne tilbake neste gang vi er i Cabo Roig! Nydelig indisk mat som ikke kostet all verdens.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, 819ingebj_rgd
Anmeldt 21. august 2019 via mobile enheter

Helt ordinært mat, dessverre. Servicen var også bare grei nok. Et smil hadde hjulpet. Kaldt øl ville blitt anerkjent

Dato for besøk: august 2019
Takk, 437gisleh
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og fantastisk service. Beste indiske vi har spist på «stripa». Anbefales! Gunstige priser og lett atmosfære.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 583livf

Reisende som så på Shakira, så også på

Cabo Roig, Orihuela Costa
Cabo Roig, Orihuela Costa

Orihuela Costa, Costa Blanca

Har du vært i Shakira? Del dine erfaringer!