“Vår lokale pub i Ipswich”

The Station Hotel Pub & Restaurant
Vurdert som nr. 31 av 76 Smått og godt i Ipswich
Anmeldt 27. januar 2019

Station pub var vårt første møte med Ipswich, da puben ligger like over jernbanen. Her følte vi oss velkommen fra første stund. Koselig atmosfære, lokal befolknig, og svært hyggelig betjening. I dag, søndag var det finale i håndball VM og sjefen på puben fant tv kanalen som viste kampen, og vi fikk sett den. Snakk om service! God mat og drikke til en rimelig penge. Anbefaler stedet på det varmeste.

Dato for besøk: januar 2019

Anmeldt 13. juni 2022

Dato for besøk: mai 2022

Reisende som så på The Station Hotel Pub & Restaurant, så også på

Tuddenham St. Martin, Ipswich

Har du vært i The Station Hotel Pub & Restaurant? Del dine erfaringer!