“Flott hotel like ved sentrum”
Anmeldelse av Penta Hotel

Penta Hotel
Vurdert som nr. 160 av 451 Restauranter i Ipswich
Anmeldt 7. februar 2019

Store gode rom, herlig seng, fint bad og en utmerket frokost med stort utvalg.
Vi satt lenge i frokostsalen og forsynte oss med laks, bacon, egg, godt utvalg av pålegg og ost, samt frukt og småkaker. Sentral beliggenhet i forhold til jernbanestasjon og sentrum. Hyggelig personel.

Dato for besøk: januar 2019

Anmeldt 26. oktober 2021

Dato for besøk: oktober 2021

Reisende som så på Penta Hotel, så også på

Tuddenham St. Martin, Ipswich

Har du vært i Penta Hotel? Del dine erfaringer!