“God mat”

Nando's Metro Centre - Qube
Vurdert som nr. 22 av 42 Smått og godt i Gateshead
Anmeldt 15. august 2020

Nandos er et veldig populært sted. Vi prøvde flere kvelder å gå inn der for å spise, men det var lang kø. Vi reserverte bord en formiddag vi gikk forbi. Det gikk greit. Maten var god. Greit å kunne velge tilbehør til kyllingen selv. Jeg skjønner ikke helt de lange køene. Vi spiste god kylling andre steder i Newcastle uten å stå i kø.

Dato for besøk: august 2020

Anmeldt 6. september 2021

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Reisende som så på Nando's Metro Centre - Qube, så også på

Gateshead, Tyne and Wear

Har du vært i Nando's Metro Centre - Qube? Del dine erfaringer!