Nydelig Lofot strand

Nok enn nydelig syden strand i Lofoten, med mye fasiliteter i nærheten, camping og mat. Man trenger... les mer

Anmeldt 21. juli 2020
Helene S
En kjempeflott hvit sandstrand

Anmeldt 21. juni 2020
Svein G
Moss, Norge

Anmeldt 21. juni 2020

En flott hvit sandstrand i Ramberg. Deler av standen er også tilgjengelig ved flo sjø. Det finnes også tilgjengelig campingplass i enden av stranden. Må vel sies å være barnevennlig. Her kan du også oppleve midnattssola (selv om vi ikke gjorde det denne gang).
Denne gangen var jeg med en fotograf - Morten Leine - som fotograferer mønster i sand. I så måte var denne stranden et flott sted.

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, Svein G
Anmeldt 10. mars 2020 via mobile enheter

En fantastisk flott strand En kan kjøre bil helt frem!
Nydelige fjellformasjoner som en halvmåne omkranser stranda og storhavet.
Vi var der i mars 2020

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, 316meretem
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Drømmestranda over alle. Bare må oppleves. Var der for noen år siden i tåke og regnvær og drømte om å ligge her og sole meg. Trodde ikke det var mulig ,men i år fikk jeg oppleve det . For en drøm. Helt magisk. Fikk til og med badet. 30 grader og vindstille For en vakker natur Må tilbake her

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Marianne L
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Her snakker vi om kritthvite strender mot blå/grønt hav. Krystallklart vann innrammet av mektige naturomgivelser. Lett tilgjengelig. Vakkert skue i det fine været

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, kajgundersen
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Dette er en av de vakreste strendene i Lofoten etter min mening. Fri for sten, skjell, tang......... bare hvit finkornet sand. En opplevelse med et bad her. Anbefales.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, Arne Gunnar H