Vakkert

Nydelig stand og område bare så synd at været ikke var på vår side. En solskinnsdag her hadde vært... les mer

Anmeldt 12. juli 2021
karenmarieh
Grimstad, Norge
Drømmer du om surfing på kritthvite strender, er dette stedet. For en rimelig penge tilbys 3 timers kurs fra Ramberg beach camp.

Sjarmerende instruktører på surfe campen. Herlig bacalao i baren eller taco for de som må ha det... les mer

Anmeldt 1. juli 2021
Trine Marie L

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Ei nydelig sandstrand der man kan bade året rundt. Jeg elsker denne stranden hvor bølgene slår inn og man kan kjenne den forfriskende sjøen‍♀️‍♀️ Rambergstranden er idyllisk og innbyr til bad og rekreasjon

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, beathel2020
Anmeldt 21. juni 2020

En flott hvit sandstrand i Ramberg. Deler av standen er også tilgjengelig ved flo sjø. Det finnes også tilgjengelig campingplass i enden av stranden. Må vel sies å være barnevennlig. Her kan du også oppleve midnattssola (selv om vi ikke gjorde det denne gang).
Denne gangen var jeg med en fotograf - Morten Leine - som fotograferer mønster i sand. I så måte var denne stranden et flott sted.

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, Svein G
Anmeldt 10. mars 2020 via mobile enheter

En fantastisk flott strand En kan kjøre bil helt frem!
Nydelige fjellformasjoner som en halvmåne omkranser stranda og storhavet.
Vi var der i mars 2020

Dato for opplevelse: mars 2020
Takk, 316meretem
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Drømmestranda over alle. Bare må oppleves. Var der for noen år siden i tåke og regnvær og drømte om å ligge her og sole meg. Trodde ikke det var mulig ,men i år fikk jeg oppleve det . For en drøm. Helt magisk. Fikk til og med badet. 30 grader og vindstille For en vakker natur Må tilbake her

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Marianne L
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Her snakker vi om kritthvite strender mot blå/grønt hav. Krystallklart vann innrammet av mektige naturomgivelser. Lett tilgjengelig. Vakkert skue i det fine været

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, kajgundersen