Anmeldt 21. juli 2021

Grusom lukt i lokalene (gammel, ekkel matlukt) og elendig mat. Koselig hus, hadde håpet på en fin lunsj, men orket ikke spise opp maten en gang. Ser andre skriver om underbemanning, det samme opplevde vi, kun 1 på jobb, som klaget over at noen andre ikke hadde dukket opp på jobb. Styr unna!!

1  Takk, 510hanneh
Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Spiste marinert tørrfisk til lunsj, nydelig mat og veldig hyggelig betjening. Flott, gammel bygning som er fint innredet og tatt vare på. Vi stoppet her for en lunsjpause på vår sykkeletappe fra Nusfjord til Reine. Ramberg er et fint, lite sted med flott utsikt over fjorden, fjellene og sandstrender langs veien.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, 366karianneh
Anmeldt 28. mars 2019 via mobile enheter

Vi fikk et stort rom med 4 enkeltsenger til en grei pris. Rommet og det felles badet var rent. Bygget er gammelt så det var litt trekk på rommet men det gikk helt fint. Frokost var inkludert. Enkel men grei (egg, bacon, syltetøy, agurk, tomat).

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, Jellemann
Anmeldt 22. september 2017 via mobile enheter

Har vært her for andre gang, begge gangene opplevde jeg veldig dårlig service. Maten var ikke spesielt god, og porsjonene var forskjellige, over stekte pommes frites. Personen som jobber her er nok sjefen og er ikke særlig glad for kunder, hater livet rett og slett.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, jennygramdal
Anmeldt 9. september 2017 via mobile enheter

En veldig koselig liten cafe i Ramberg som absolutt burde besøkes.
Gammelt hus med gammel sjarm. Selv om det er lite med parkeringsplasser og cafeen ligger rett ved E10, stoppet ikke dette oss for å komme en tur innom.
Denne gangen ble det bare en kaffe og en varm sjokolade. Verdens beste kakao i alle fall!
Neste gang vi kommer innom skal maten prøves.
Gå innom om du ønsker sikkelig Nordlands sjarm

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, eli_larz