Agoda.com
55.1 km fra Lofoten Beach Camp
49.2 km fra Lofoten Beach Camp
Se flere hoteller i Ramberg
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Flott campingplass med den beste beliggenheten. Her hører en havet bruse og det er bare å gå ned til stranda for et bad for oss som bader året rundt. Hyggelig personell og et greit sanitærbygg som er rent og pent. Veldig greit utgangspunkt dette for å feriere i Lofoten😊

1  Takk, beathel2020
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk sted med hyggelige eiere. Surfing her anbefales virkelig. Bra utstyr slik at opplevelsen blir god. Stor og fin strand og utsikt. Gode fasiliteter som er svært praktisk for telt opphold.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Kathrine G
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Flott plass med nytt fint service bygg. Mange oppstillingsplasser på grass for bobiler, de fleste med strøm. Mange plasser for telt. En særdeles hyggelig eier av plassen ! Eneste jeg synes er unødvendig når man betaler 350-360 kr pr døgn er at det koster ekstra for dusj ! Det bør være inkludert i den såpass stive døgnprisen! Vi hadde et flott opphold i knallvær !

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, trond116
Anmeldt 12. august 2019 via mobile enheter

Kan være utfordrende å finne en bra teltplass hvis det er i høysesong, men er det er veldig stor strand. Sanitæranlegget var helt ok med tanke på renslighet. Litt tungvint at man må betale i kronestykker for dusj hvis man ikke har veksel og resepsjonen er stengt.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, annemaaa
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Ok men noe rotete camping. Kunne vært mer styrt plassering av gjester, så hadde det blitt plass til flere. Og service-fasilitetene er noe enkle. Men hyggelig betjening og for en strand. Fantastisk å ta med grillen på stranda i solnedgangen.

Dato for oppholdet: juli 2018
3  Takk, joecircle