Agoda.comUSD 102
Priceline
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Nydelig camping, ryddigt og godt med plass! Nybyggt servicehus og resturant/kafé, med god mat og nybakt brød til frukost og rene fine lokaler. Hyggelig bemøtende fra problemløsende personal. Surfekurset var også en hit for store og små. Vi kommer gjerne tilbake

Takk, Brita S
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Ligger perfekt til, rå natur og fantastisk strand.
Perfekt som base når man vil oppleve ytredel av Lofoten, kort avstand til mye.
Hyggelig betjening, gode service bygg, fine do og dusjer, eneste minus er vaskemuligheten av kopper etc som i hovedsak må gjøres ute, my sand og lite varmt vann.
Trenger du klæsvask ellee tørk er det muligheter for det.
Kul og koselig restaurant, hvor maten smakte godt. Bacalao eller oppdatert Taco på menyen.
Fin plass å nyte en øl, med god utsikt.
Vi tok 2 netter her, stor trivdes.

Takk, trondag
Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Veldig bra location og fine fasiliteter med dusj, toalett og mulighet for å vaske klær. Du kan sette opp teltet helt ved stranda om du finner ledig plass og se solnedgangen fra teltåpningen. Området er ganske stort og det er rimelig god plass. Vi likte oss veldig godt der!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, annemlien
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

En opplevelse utenom det vanlige...
Vi er ikke de mest rutinerte camperene, men med ca 30 campingovernattinger tilsammen i 2019/2020 har vi opplevd noe.

Vi ankom plassen 23/7, bil-telt-2 voksne og 2 barn. Pris 450kr for en natt( i tillegg 80kr for dusj) det absolutt dyreste vi har opplevd!

Toalett og dusjfasilitetene var relativt nyoppusset, men det var dimensjonert for muligens 10% av de som var der. Lange tette køer til enhver tid! Covid 19, det har vi ikke hørt om...

De fleste campingplasser både nye og gamle har fellesrom/kjøkken, her også?! Det var en brakke på ca 18m2, en kokeplate en vannkoker vannkran på utsiden, oppvaskkummen 100m unna?! Covid 19?

Vi antar at det var kanskje 300 gjester på plassen når vi var der.

Ingen flate steder å sette opp telt.
Ingen mulighet til å kjøpe/låne strøm til kjøleboksen.

Etter å ha reist Norge på kryss og tvers er dette helt klart det værste vi har opplevd, dette var en kun pengemaskin for eieren, som ga F i de som hadde lyst til å campe. Ingen smittevernsregler var overholdt.

Takk for oss, vi kommer aldri tilbake!
PS stedet ligger ved en fantastisk fin strand.

1  Takk, Kjetil T
Anmeldt 22. juli 2020

Helt fantastisk plass og beliggenhet. Absolutt verd besøket. Ved stand. Fasiliteter var kjempebra. Trivelig personell og stranda Va imacing ❤ topptur turer og fantastisk natur. Kort vei til plasser å se i reine og Å.

Takk, Softailbreakout