“God mat og rask service”
Anmeldelse av Kafe Friisgarden

Kafe Friisgarden
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Ramberg
Kjøkken: Norsk
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

God mat og rask service. Spiste klubb sandwich med pomme Frits og var veldig fornøyd. Fint og rent lokale og ok priser. Anbefales

Takk, toreh879

Anmeldt 3. august 2021

Presentasjon god, men skuffande fiskesuppa som var smaklaus. Noko av tørrfisken som vart brukt i suppa, burde vore sortert ut. Elles eit sjarmerande lokale og hyggeleg betjening.

Takk, Trehar
Anmeldt 17. juli 2021

En særdeles hyggelig og gjestfri kafe med en betjening som får deg til å føle deg velkommen. Vi spiste fish & chips og rabarbra - og kokoskake og begge deler smakte veldig godt
. Vi var så klønete å legge igjen en bok der lånt på biblioteket, hvorpå eieren uten omkostninger sendte boka til oss på Hamar. Ekstra pluss i margen for det.

Takk, Stian696
Anmeldt 28. august 2020 via mobile enheter

Fint sted. God kaffe og kake, ikke hjemmelagd (virket det som), men veldig god kake. Vi prøvde alle tre de hadde, eple-, sjokolade og gulerotkaken, og alle var fornøyd. Vanlig svart kaffe virker som traktekaffe mens Caffe Latte og Cappuccino ble lagd på en automatisk DeLonghi espressomaskin som smakte godt.

Dato for besøk: august 2020
Takk, ompopo
bogdano128, Owner på Kafe Friisgarden, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2020

Alle kakene servert på Friisgården er hjemmelaget, jeg baka alle her og aldri kjøpe ferdig kake. Takk for besøk.

Anmeldt 28. august 2020

God kaffe :D og assorterte kaker ble nytt i et historisk miljø m gammelt servise av forskjellige sorter.

Dato for besøk: august 2020
Takk, ElgkroaAnne

Reisende som så på Kafe Friisgarden, så også på

Reine, Moskenes kommune
Sørvågen, Moskenesøy

Har du vært i Kafe Friisgarden? Del dine erfaringer!