“Må oppleves”
Anmeldelse av Svinvik Gard

Svinvik Gard
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Kvanne
Anmeldt 24. september 2020 via mobile enheter

I flotte omgivelser. Fikk historien fra fjøs til gourmetrestaurant.
En lett 9 retters med tilhørende drikke, satt sammen så det ble en fryd for øyet og ganen. anbefales på det varmeste

Dato for besøk: september 2020
Takk, dagove

Anmeldt 18. januar 2020

Anbefales på det sterkeste. Nydelig mat i unike omgivelser. En opplevelse av de skjeldne. Vi kommer tilbake:)

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, ninamariem2019
Anmeldt 15. desember 2019 via mobile enheter

Dette vare en veldig god opplevelse. Kjempekoselig sted, perfekt mat og ekte og usminket service på høyt nivå. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, 636arvea
Anmeldt 18. oktober 2019

Da har jeg altså endelig fått anledning til å besøke Svinvik gård. Det å bli mottatt av Kristina Svinvik og Tore Svinvik og geleidet inn i fantastiske flotte omgivelser var HELT fantastisk. Mellom rypebryst fra Vindøldalen, Sjøkreps fra Nordvikfjorden og Reinsfilet fra Trollheimen gikk det opp for meg hvilke fantastiske råvarer vi har rundt oss og så tøft at noen serverer dette i Svinvika. Makan til smaksopplevelser og hyggelig vertskap. De som ikke har vært innom Svinvik gård har virkelig noe å se frem til. Tusen hjertelig takk for maten og en fantastisk opplevelse! Terningkast 7!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Gøran B
Svinvikgard, Leder  på Svinvik Gard, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2019

Tusen takk for besøket og fine ord, Gøran!
Velkommen tilbake.

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Har du vært i Svinvik Gard? Del dine erfaringer!