“Den skjulte « Pærlen» slår”
Anmeldelse av Paviljongen

Paviljongen
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Alværn
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Den skjulte « Pærlen» slår aldri feil. Kjempested med utrolig utsikt. Hyggelig service og strålende mat. Når vi først lander.. vi sitter lenge

Dato for besøk: august 2020
Takk, sveindagfinnv

Anmeldt 15. oktober 2019

God asiatisk mat. Hyggelig betjening. Fikk anbefalt god avstemt vin til rettene. Nydelig utsikt utover fjorden

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, 2eren
Anmeldt 4. august 2020

Dato for besøk: august 2020
Anmeldt 23. november 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: november 2019
Anmeldt 5. november 2019 via mobile enheter

Dato for besøk: november 2019

Har du vært i Paviljongen? Del dine erfaringer!