“Triste greier.”
Anmeldelse av Bryggjen i Bud

Bryggjen i Bud
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Bud
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Stor á la carte meny på sommerkveldene. Ballbuffet hver torsdag. Havets buffet hver dag i sommersesongen. Velkommen til Bud!
Anmeldt 22. juli 2020

Greie lokaler, men amatørmessig merking med MIDDAG DESSERT tegnet opp med tusj. Litt grisete rundt middagsservering, klint til med silikon på glass disk. Ukoselig stort lokale. Jeg spiste kjøttkaker og de var smakløse og dvaske, gulroten var ihjelkokt. Kommer ikke tilbake. De som skryter av denne plassen gjør det nok fordi de kan forsyne seg flere ganger for 300,-

Takk, bj_rnk981

Anmeldt 12. juli 2020

Har hørt mye godt om Bryggjen i Bud og vi gledet oss til besøket dit. Da jeg er vegeterianer og jeg har forståelse for at dette ikke er noe som de vanligvis tilbyr bestilte jeg vegetar på forhånd, noe jeg ble fortalt ikke var et problem. Da jeg ankom lokalet fikk jeg høre at jeg skulle få noe spaghetti, noe jeg var positiv til da man som vegeterianer opplever at man kan få mye rart på restauranter, mens det er vanskelig å ødelegge en spaghetti-rett. Det jeg ble servert var spaghetti med oppvarmet frossen grønnsaksblanding, en ekstremt kjedelig og smakløs opplevelse. I tillegg til dette betalte jeg like mye som ball-bufeen, noe jeg også reagerte på. Alt i alt, et elendig vegetartilbud og et sted jeg overhode ikke vil anbefale om man er vegeterianer.

1  Takk, Olejakob123
Anmeldt 8. juli 2020

Fantastisk restaursnt i havgapet.Buffe med god heimelaga tradisjonsmat.Fin atmosfære og god plass.Rimelig pris for mange retter. Kan anbefales på det varmeste.

1  Takk, Megaturist2020
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Variert og god middagsbuffe med nydelige desserter. Flott utsikt fra restauranten i havna rett ut mot storhavet.

Takk, 459kjetilm
Anmeldt 1. juni 2020 via mobile enheter

Bryggjen leverer som alltid. Vi kjøpte den sedvanlige sjømatbuffeten. Og pga koronaregler ble maten servert fra bufetdisk i stedet for selvbetjening. Det førte til lang saktegående kø når vi kom. Men belønningen er nydelig mat. Smakte på panert breiflabb med kremet hummersaus. Noe som smakte helt fantastisk. Smakte også på Bacalaoen. Den er også nydelig. Personlig liker jeg den noe sterkere krydret, men denne er spiselig for de fleste. Og smaken er det ikke noe å si på.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, tors479

Reisende som så på Bryggjen i Bud, så også på

Har du vært i Bryggjen i Bud? Del dine erfaringer!