“Veikro følelse ytterst i havgapet, ble en stor nedtur dessverre. Dette var milevis fra forventningene. ”
Anmeldelse av Bryggjen i Bud

Bryggjen i Bud
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Bud
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Stor á la carte meny på sommerkveldene. Ballbuffet hver torsdag. Havets buffet hver dag i sommersesongen. Velkommen til Bud!
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Det sto så flott i reklamen om havets delikatesser og mange retter. Må være ærlig å si at dette var virkelig en nedtur. Trodde at når vi var langt ute på kysten ville det være rikt utvalg og bra kvalitet. Bacalao var faktisk veldig god. Fiskesuppa smakte litt mye melgjevning, og det var brukt lake reker som ikke var gode. Smakte sterkt av lake. Det var ikke skjell i den, men hvit fisk var det. Laksen var veldig vanndig, smakte greit, men blass og ikke som den kunne vært. Det var også kokte knakkpølser i vannbad, svinestek i vannbad, og kjøttboller. Nei her ble det bare å finne noe som smakte greit så man fikk noe igjen for de 300 kr herligheten kostet. Det var mye folk her, og jeg fikk en følelse av å være på en travel veikro på en Europavei.

Takk, 681magneh

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Dårlig koldtbord. Maten var kald og hadde svært lite fisk, den som var var uten smak da den lå i vann basseng. Vi ble lovet delikatesser fra havet når vi bestilte bord

Takk, toerikca
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

God og prisverd buffet bestående av i hovedsak trad. norsk mat og fiskemat: Forskjellige typer baill, baccalao, kokt laks og torsk. Et gedigent dessertbord. Kom til sein lunsj, men det ble istedet tidlig middag. Anbefales for alle som stikker innom Bud.

1  Takk, erikmG6801GH
Anmeldt 10. august 2020

Vi besøkte Bryggjen i Bud 10.8.20. Stor parkeringsplass utenfor restauranten. Vi kjøpte buffee. Prima smitteverntiltak. Buffeen innholdt flere typer tradisjonsmat av fisk, stort dessertutvalg og kaffe fulgte med i prisen. Alle sitteplasser både inne og ute har sjøutsikt. Et fantastisk sted, fantastisk mat og hyggelige, dyktige ansatte...! Anbefales på det varmeste...!

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Sigmund F
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Bryggjen i Bud skuffer aldri!
Er obligatorisk med en tur til Bud i året. I år trodde jeg det ikke ble noe buffet, siden det ikke være helg, men der tok vi feil. Ekte, hjemmelaget tradisjonsmat. Kvitball, blandaball, laks, himmelsk fiskesuppe, bacalao. Alt med tilhørende tilbehør. Dette er ikke noe for den som forventer å få pizzabuffet. Bryggjen serverer husmannskost på ekte, Norskt vis! Og for ikke å glemme desserten. Alt for mye å velge i. Fra riskrem, diverse kaker, sjokoladepudding, karamellpudding, and the list goes on.

De har løst utfordringen med corona veldig godt. De har buffet, men de forsyner for deg. Uten at det ligger noe bånd over det. Går så mange ganger du vil, og ber om så mye du vil. Ikke noe problem :)

Bryggjen i Bud anbefales hvis du er åpen for «annerledes» mat. Selv om maten er tradisjonsmat!

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, kristined528

Reisende som så på Bryggjen i Bud, så også på

Har du vært i Bryggjen i Bud? Del dine erfaringer!