Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Rakk ikke komme lenger enn resepsjonen før vi bestemte oss for å dra videre. Har ikke vært borti så arrogant og care betjening. Ikke var han behjelpelig med alternativ soveplass heller. Synd, for har fått inntrykk av at campingplassen ellers er flott.

6  Takk, kristines155
Anmeldt 17. august 2019

Vi bodde her på campingen i 2 netter. Betjeningen virket litt slitne, og vi følte oss ikke spesielt velkommen. campingen har imidlertid en fantastisk plassering med flott utsikt rett ut i havet. Vi hadde imidlertid noen fine dager.

Dato for oppholdet: august 2019
4  Takk, Matogkultur
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Bodde i ei av hytte med bad, veldig bra også med fin utsikt frå hytta. Leide båt og fekk fisk. Stusser over lite kildesortering på campingplassen, fant bare restavfall og glass/metall. Hvorfor ikkje ha papiravfall og plastikk?

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, andora19
Marianne L, Daglig leder på PlusCamp Bud Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2019

takk for flott tilbakemelding, hjertlig velkommen tilbake

Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Vi ankom Bud i fin sommersol og ble møtt av et veldig hyggelig og imøtekommende personal. Vi kunne velge selv hvor vi ville sette opp teltet vårt, og fant oss en fin plass fremme ved sjøen. Fasilitetene her er det ikke noe å klage på. Toalettet og dusjområde var ryddig og rent. Det var tilgjengelig kjøkken for de som ville lage seg mat etc.
Resepsjonen huser en stor kiosk med noe kioskvarer og et enormt utvalg av fiskeutstyr. Campingplassen har mange båter til utleie og sløyebenker med vann. For sportsfiskere er dette et eldorado som må prøves. Vi så flere som kom inn med fin og stor fangst. Naturen i område er fin og frodig. Vi var her kun en natt før vi kjørte videre. Dette skyldes at vi hadde et lagt opp en kjørerute som gjorde at vi måtte videre. Dette er en campingplass som vi garantert kommer til å besøke igjen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Touran1979

takk for flott tilbakemelding, hjertlig velkommen tilbake

Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Flott campingplass som vi har lagt på mange ganger før.
Kort veg til Atlanterhavsvegen og Bud sentrum.

MEN hvorfor ikke ha oppmerkede plasser med rett avstand mellom bilene.
Skal ikke mye til, kjørte sørlandskysten i sommer og der brukte mange det samme som de merker gressbanene med.
Tror campingplassene får inn flere biler.

I dag har flere biler tatt mye plass og når biler prøver og smette gjennom på en full campingplass oppstår diskusjonene.
I dag har ihvertfall 3 biler kjørt i forbannelse fra plassen, med rett oppmerking hadde de fått plass.
Dette gjelder ikke bare Bud Camping.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, BjR1956