Anmeldt 22. mai 2021

Alltid like trivelig og komme til Bud camping. Denne gangen uten bobil men innleid i hytte.
God service og hyggelige folk møter oss som alltid i resepsjonen rolig og god atmosfære og et fantastisk godt utgangspunkt for dykking, gåturer, padling og sykkel.
Vi kommer helt klart igjen.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, TorhildG1
Anmeldt 9. august 2020

Vi skulle på siste familieferie for i år, og la turen vestover til Bud Pluscamp etter noen fine dager der noen tidligere år. Etter mange mils kjøring var vi klare for noen fine dager på leid hytte, på en fantastisk fin plass med fisking og kos. Slik ble det ikke. Her har det tydeligvis blitt endringer. ALDRI mer skal jeg dit, under det eierskapet.

I det vi sjekket inn kjente jeg på en arroganse og negativitet jeg sjelden har kjent på tidligere(gudskjelov). Jeg følte meg ikke velkommen i det hele tatt.

Gjentagende dårlig oppførsel og service. Frekkhet og spydige kommentarer fra de som driver campingen under oppholdet, ødela mye av turen for oss og ungene. Jeg ble rett og slett lei meg på vegne av ungene. De ble f eks fortalt i resepsjonen at de måtte ha klart for seg at "i den kiosken ble det ikke solgt gotteri". Dette kom etter et lite spørsmål fra de, om hva de solgte i resepsjonen. Så trist at de på ferien måtte opplevde sure, småkjeftende voksne mennesker på denne måten.

Vi leide båt. Og den frekke, grinete og arrogante mannen i resepsjonen burde vel tatt et oppgjør med seg selv. Han som nærmest kjeftet uten grunn, og liksom var så opptatt av sikkerheten (masse snakk om redningsvester ol) leide ut utstyr og båt, som bar tydelig preg av dårlig vedlikehold. Og i tillegg til at han sendte oss ut i havet uten brannslukkingsapparat,(noe som selvfølgelig er graverende pga påbud) fikk vi utlevert frynsete redningsvester med ødelagte glidelåser, og med feil margin ifht kg til ungene(spurte ikke om vekt engang) Båtene var uten strøm og motoren tålte Ikke gasspådrag, men fjusket under hele turen. Det var rett og slett for dårlig. Vi orket ikke kommentere det med sikkerheten og motorene, rett og slett pga den nedlatende holdningen til eierne, og faren for igjen å bli fortalt noen arrogante og nedlatende setninger. Ferien var mer enn nok påvirket av de fra før. Rett og slett trist var det.

Jeg kan forstå at utleie av hytter,utstyr og båter kan være vrient og utfordrende. Spesielt under sesong. Men måten det ble håndtert på her, i tillegg til den dårlige oppførselen vi ble møtt med, gjorde at jeg denne gang følte meg nødt til å videreformidle hva jeg opplevde. Slik at andre skal få slippe å få ødelagt en av sine verdifulle ferieuker. Slik vi gjorde. Styr unna!!

8  Takk, 52oddbj_rnt
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

En meget ufin og lite trivelig velkomst var det som møtte oss i det vi trådde over dørstokken. Gubben i resepsjonen bør seriøst ta et kurs i kundebehandling. Makan til arroganse er det lenge siden jeg har sett! Fikk nøkkel til hytta og ble så bedt om å dra så han fikk fred og ro. Synd, fordi campingen er brukbar. Vi legger derimot aldri mer turen innom der. Pengene legger vi igjen et annet sted med en hyggeligere betjening.

5  Takk, Eva1967
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Rakk ikke komme lenger enn resepsjonen før vi bestemte oss for å dra videre. Har ikke vært borti så arrogant og care betjening. Ikke var han behjelpelig med alternativ soveplass heller. Synd, for har fått inntrykk av at campingplassen ellers er flott.

7  Takk, kristines155
Anmeldt 17. august 2019

Vi bodde her på campingen i 2 netter. Betjeningen virket litt slitne, og vi følte oss ikke spesielt velkommen. campingen har imidlertid en fantastisk plassering med flott utsikt rett ut i havet. Vi hadde imidlertid noen fine dager.

Dato for oppholdet: august 2019
5  Takk, Matogkultur