Priceline
FindHotel
Etrip
Agoda.com
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet med gode bademuligheter. Barneparken oppgradert, fremstår bra. Hytta vi bodde i, var helt ok. Rein, men stekeovnen innbydde ikke til bruk. Området bærer preg av rot og til dels dårlig vedlikehold. Maling/beis på platter, gjerder, rastebenker etc mangler, det ser ikke bra ut. Ligger mye rot rundt omkring (ødelagt fotballmål, badstueovn, benkeplate, gammelt trevirke, stor presenning slengt mm). Mye lå foran vår hytte, ikke koselig utsikt akkurat. Utvendig burde hyttene vært spyla for edderkoppspinn- lite innbydende. Restaurant / pub stengt grunnet «hadde ikke fått nok mat» (!) . Merkelig og skuffende. De kunne ihvertfall opplyst om det.

Dato for oppholdet: mai 2021
2  Takk, Kristiansund
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Kjempe koselig plass, 2året på rad vi er her. Dinne gangen var vi i 3dager med bobil☺️ super wifi, herlige plasser å bade på å barna koste seg, stor leike plass (kunne holdt litt mer veldlike der). Minuset denne gang var at det var tomt for mykje i butikken, å at det låg mykje søppel rundt om som folk bare kaster ifra seg kansje nokon fleire bossbytter?
Ellers er folka som jobber der kjempe koselige, digger plassen og kjem garantert tilbakebarna ville ikkje hjem denne gangen

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, katselj
Anmeldt 18. juni 2018

Flott plass for barna. Utrolig flott hytte, med alt man trenger, hvor sengetøy og utvask var inkludert. Personalet var hyggelige og veldig hjelpsomme. Vi kommer snart tilbake, igjen og igjen. Flott familiecamping ved Mjøsa.

Romtips: Flott Familiecamping ved Mjøsa
Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Bat_Woman86
Anmeldt 2. mai 2018

Perfekt, kjempebehagelig hytte for oss, 2 pilegrimer gående fra Hamar til Moelv, som ønsket å hvile i 1 dag og 2 netter. Perfekt renhold, perfekt utstyrt hytte med sengetøy, håndkler, såpe, alt av kjøkkenutstyr, tv, stor balkong med stoler og bord med utsikt på vakre Mjøsa. Perfekt isolert hytte, selv om det var surt ute var det varmt inne. Kort vei å gå til bensinstasjon med butikk og bare 1-2km å gå til kjempekoselig Moelv Sentrum med alt av butikker og togstasjonen.

Dato for oppholdet: april 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, frode70
Anmeldt 24. juli 2017

Har hatt 3 netter i hytter (måtte bytte etter 2 netter iom at værmeldingen endret seg og vi forlenget oppholdet). Begge hyttene var rene og godt utstyrt (nyrenovert) så vi var kjempefornøyd. Litt annerledes innredning enn vanlig for det er gode hjørnesofaer å "lande" i etter aktive dager + oppvaskmaskin i den største. Vi oppdaget ikke før siste kvelden at sengetøyet som lå i skapet var inkludert i prisen så hadde ikke trengt vårt medbragte. Ungene koste seg på lekeplassen + den lille stranden om kveldene. Tur sti fra strandsiden nordover med andre strender og opplevelser for ungene.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, TorilG11