“Kaffe og kaffe..”

Legg det til.
Kafe Nessundet as
Vurdert som nr. 3 av 15 Restauranter i Ringsaker
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Gode kaker og god kaffe. Fin plass ved Mjøsa. Fint sted for en søndags tur med eller uten barn. Menyen ser også bra ut..

Dato for besøk: september 2019
Takk, Departure789428

Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Vi bestilte elgkarbonader og fikk en overraskelse. Saftigere elgkarbonader har vi ikke smakt, og takk for en god oppvartning, dette kan dere.
Vi fikk en fantastisk og trivelig opplevelse

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 4 681 943
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Spiste elgburger med fry coned croquettes. Fine møbler og god atmosfære. Topp plassering og fin utsikt. Veldig hyggelige kafeteriadamer. Så til maten. Den minte meg om mine ungdomsår i de vestlige fjorder på år 2000 trendy restauranter med panorama og sølvfat. I tillegg har de mye god bakst og det minner meg også om en flott kiosk i marinaen på Sanremo når jeg tenker meg om. Dette var et friskt foretak og jeg ønsker dere lykke til også videre. Om jeg skal si bittelitt om hva som bør gjøres så kan dere nok være litt flinkere til å tørke av vegger og golv men det var forsåvidt innenfor. Slitasje intet problem. Hadde forresten gjort seg med litt tempo vintage musikk på lavt volum. Salaten var også god. Man trenger da forsåvidt ikke f eks ratatouille ved siden av. Jeg er egentlig vegetarianer men jeg spiser gjerne en virkelig god kjøttrett av og til og da blir jeg både glad og ødelegger heller ikke økosystemene eller dyrenes velferd etc etc så jo denne elgburgeren var noe annet. Det var et nytt nivå innenfor det man gjerne ser av servering på indre østlandet. Det er en dyr kafé i Panparken som har liknende og deilige smørbrød men dette er noe mer. Takk for opplevelsen. Litt sånn riviera. :D Stå på

Dato for besøk: juli 2018
Takk, BlueAsGreen
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Bra mat. Hyggelig betjening. Fint å sitte ute på terrassen å kose seg. Båttrafikk og bading er hyggelig å se på. Elgburgeren med tilbehør ble min manns favoritt. Mye mat.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, May L
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Kakene er gode, men litt for søte. Pizzaen har en tykk Kjøpe bunn, og smakløst fyll og ost. Burgeren har tørt brød og en ganske tynn kjedelig burger. En halv baguette, er ganske så liten. Øl og vin til en rimelig pris . Skal ikke mye til for å bedre rettene. Men de bør ta klagene på alvor,har hørt mange som har sagt det samme som meg. De rekker ikke å rydde av bordene, så et forslag fra meg er: La folk rydde av bordet sitt selv, bare se til å ha nok trillebord til å sette fra seg på. Beliggenheten er fantastisk, og her er det potensiale!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, IngerS100

Reisende som så på Kafe Nessundet as, så også på

Ringsaker, Ringsaker kommune

Har du vært i Kafe Nessundet as? Del dine erfaringer!