Agoda.com
FindHotel
Anmeldt 25. juli 2021

Frekt personale og urenslig på servering sted. Urenslig og nesten to timer ventetid for gatekjøkken mat. Spurte hvor lang tid det tok og fikk beskjed om å spise et annet sted. Campingen er helt ok men ikke besøk lavoen.

Takk, 973knuts
Anmeldt 23. mai 2021 via mobile enheter

O.k sanitæranlegg. Veldig dårlig nett, enda vi lå rett ved Servicehuset. Veldig gjørmete plass. . Det var veldig mye bilkjøring inne på området. Så vi var redde for og slippe ungene ut alene. Da blir det liksom ikke noe koselig for de minste barna.

Romtips: Ha med eget nett.
Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, 140hegeb
Anmeldt 15. mai 2021 via mobile enheter

Fastcamp på alle brukbare plasser. Drop-inn plasser er en udrenert åker. Overvann både på plasser og veier. De fleste plasser skrår sideveis og bakover. Med lang vogn får du ikke vatret selv om du slipper ned til draget. 515 kr pr natt er ran!

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, Stian H
Anmeldt 16. juli 2020

Fikk teltplass like ved hovedbygget. Her var det delvis gruslagt. Mye trafikk frem og tilbake, og ikke ro på plassen før langt på natt. Hadde det ikke vært for at vi hadde betalt plassen før vi kom, hadde vi dratt neste dag.

Takk, Campingmedbarn
Anmeldt 5. mai 2019 via mobile enheter

Vi lå på campingens drop-inn område i noen netter. Da resepsjonen stengte allerede kl 15 på hverdager hadde vi heldigvis ringt på forhånd slik at vi allikevel fikk stilt oss opp på det ikke oppmerkede grassområdet lengst unna Mjøsa. Når man ikke har sesongplass får man ikke utsikt mot Mjøsa. Det eneste toalett- og dusjanlegget som er åpent for drop-inn gjester er det som ligger i underetasjen på resepsjonen. Anlegget som ligger i ytterkant av drop-inn området er kun åpent for sesong-plasser (fastliggere) fikk vi beskjed om når vi spurte i resepsjonen.
Det er dermed et godt stykke å gå til toalettene fra drop-inn området. Enda godt man har toalett i campingvogna.
Plassene er heller ikke oppmerket.
Det positive med plassen er at plassen er rolig og sanitæranlegget er ok.
Grunnet tidlig på sesongen var det lite vann i Mjøsa.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Happyfred63
mjosaferie, Daglig leder på Mjosa Feriepark, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. mai 2019

Hei:)
Takk for tilbakemeldingen. Det var fint dere hadde en rolig og fin overnatting hos oss. Vi jobber nå med å utbedre bla. tilbudet på drop-inn plasser fremover, og oppmerkede plasser med mulighet for reservering er noe av dette.
Når det gjelder toalettanlegget i ytterkant av drop-inn området, må vi bare beklage. Dette anlegget er selvfølgelig åpent for bruk for alle gjestene våre, både faste og drop-inn. Her har det dessverre oppstått en uheldig feil-kommunikasjon fra vår side. Vi ønsker deg velkommen igjen ved en neste anledning! Hilsen Jørn, Mjøsa Ferie og Fritid