Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Vi har besøkt mange flotte steder i både inn-og utland. Hoel Gård ble en opplevelse som topper lista på alle punkter! Vertskapet har en åpenhet som ga oss følelsen av å være personlige gjester! Takk!!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, unnif360
Anmeldt 31. juli 2019

En perle ved Mjøsa reklamerer de med, og det er det det er. Beliggenheten er meget bra. Romet/hytten nede ved vannet hadde bra standard men desverre ikke noen vindu mot vannet.
Vertskap og personel var meget hyggerlige. Hyggerlig en times omvisning i hovedhuset med interesang informasjon om gården og familiene som har levd der, ikke kjedelig som det lett kan bli.
Maten var meget god.

Romtips: Bra rom, fin beliggenhet, nydelig mat og hyggelig vertskap og personell
1  Takk, ingevelt
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Vi hadde bryllupet vårt her og det kan anbefales. Et fantastisk sted med nydelig mat og gode porsjoner til middagen.

Vertskapet var tilgjenglige hele veien under planleggingen i forkant, men siste uken da vi skulle «lande» de siste detaljene så var svaret at man skulle ta det på fredagen (dagen før bryllupet). Dette må forbedres.

De har fått tilbakemelding på det som var bra og det som må forbedres, og de tok dette imot med takk og skulle forbedre det som ikke var bra. Dette viser stor profesjonalitet.

Hilsen
Ingrid & Alex

Takk, SpireaBB
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Besøkte Hoel Gård for tredje gang i sommer, og gården er blitt en favoritt å besøke når vi er i området rundt Mjøsa. Utrolig vakkert sted, idyllisk beliggenhet midt i innsjøen og flotte rom. Vi har bodd i portnerboligene nede ved vannet, noe som kan anbefales. Anbefaler også å bestille middag om man har mulighet, da det er den beste kyllingen vi har smakt. Vertskapet er veldig imøtekommende og gjestfrie.

2  Takk, Mahglo123
Anmeldt 13. mai 2019 via mobile enheter

Ærverdig område ved Mjøsa og god mat. Dessverre fremstod eier og driver misfornøyd, utilfreds og lei. Observert høylytt banning, ufine kommentarer. Det sømmer seg ikke.

Selskapet for øvrig var flott. Det skyldes anledningen.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Gjest1234
Christian Fredr... S, Owner på Hoel Gård, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2019

Hei gjest1234,

Takker så mye for tilbakemelding om mat og område. Det setter vi pris på.
Banning og ufine kommentarer internt skal gjestene selvfølgelig ikke observere, det beklager vi. Det har nok noe med passion å gjøre. Det er det mye av hos oss. Derfor er det ekstra kjedelig at du er anonym, at du ikke kommer til oss med dette direkte og faktisk mener og tror at vi er lei av det vi elsker å holde på med. Det er vel akkurat slike ting vi kunne ønske oss mindre av. Vi tar gledelig i mot konstruktive tilbakemeldinger, både kritikk og ros, det gjør oss bedre, men dette innlegget gir oss dessverre lite.