Gunn
Anmeldelse av Hoel Gård
5,0 av 5 boblerAnmeldt 24. juli 2020via mobile enheter
Christian Fredrik Sandberg, EierHoel Gård, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 4. aug. 2020
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake.
Vinterbilde Mjøsa ferie og fritidssenter
    kr 905
18.5 km fra Hoel Gård
Se flere hoteller i Ringsaker
Anmeldt 14. juli 2020

Hoel gård står på listen for "De historiske" i Norge og har en lang og ærverdig historie. Det er en storgård som nå er godt holdt i hevd av familien Sandberg. Vi bodde på to rom i hovedhuset i en natt. Vi ble godt tatt i mot av vertsskapet og vist rommene som begge var av god størrelse med hvert sitt bad hvor de har klart å bevare historien og husets sjel. Gode senger og utsikt over hagen og Mjøsa. Før middag ble vi presentert for gårdens historie over et glass musserende og en liten omvisning i hovedhuset før vi gikk ned i "grisefjøset" hvor middag ble servert. Nydelig 3-retter med gode råvarer, tilbehør og vin presentert av vertsskapet selv. Virkelig et stede å besøke både for gjennomreise og lengre opphold. Håper de fortsetter med overnatting og spisemulighet for også andre enn konferanse og bryllup. Vi kommer gjerne tilbake.

Romtips: Rommene i hovedhuset anbefales.
Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Henrik Richter H
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Vi har besøkt mange flotte steder i både inn-og utland. Hoel Gård ble en opplevelse som topper lista på alle punkter! Vertskapet har en åpenhet som ga oss følelsen av å være personlige gjester! Takk!!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Unni Lund F
Anmeldt 31. juli 2019

En perle ved Mjøsa reklamerer de med, og det er det det er. Beliggenheten er meget bra. Romet/hytten nede ved vannet hadde bra standard men desverre ikke noen vindu mot vannet.
Vertskap og personel var meget hyggerlige. Hyggerlig en times omvisning i hovedhuset med interesang informasjon om gården og familiene som har levd der, ikke kjedelig som det lett kan bli.
Maten var meget god.

Romtips: Bra rom, fin beliggenhet, nydelig mat og hyggelig vertskap og personell
1  Takk, ingevelt
Anmeldt 10. juli 2019 via mobile enheter

Vi hadde bryllupet vårt her og det kan anbefales. Et fantastisk sted med nydelig mat og gode porsjoner til middagen.

Vertskapet var tilgjenglige hele veien under planleggingen i forkant, men siste uken da vi skulle «lande» de siste detaljene så var svaret at man skulle ta det på fredagen (dagen før bryllupet). Dette må forbedres.

De har fått tilbakemelding på det som var bra og det som må forbedres, og de tok dette imot med takk og skulle forbedre det som ikke var bra. Dette viser stor profesjonalitet.

Hilsen
Ingrid & Alex

Takk, SpireaBB
Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

Besøkte Hoel Gård for tredje gang i sommer, og gården er blitt en favoritt å besøke når vi er i området rundt Mjøsa. Utrolig vakkert sted, idyllisk beliggenhet midt i innsjøen og flotte rom. Vi har bodd i portnerboligene nede ved vannet, noe som kan anbefales. Anbefaler også å bestille middag om man har mulighet, da det er den beste kyllingen vi har smakt. Vertskapet er veldig imøtekommende og gjestfrie.

2  Takk, Mahglo123