Åpen i dag: Stengt
Flott anlegg

Anmeldt 2. august 2018
drmmen
Prøysenhuset fint for små barn

Anmeldt 26. juli 2018
Simenpimen
Aurskog, Norge

Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

For barn og voksne med Prøysen i sentrum. Åpnet i 2014 og viser visesangeren og dikteren på en god måte. Aktivitet hele dagen.. Tar ikke kredittkort

Takk, 141 055
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Fint sted for små barn. Forestillinger på sommeren. Ypperlig sted for småbarnsfamilier og meget god mat. Tydelig hjemmelaget i motsetning til typiske familieparker.

Takk, Simenpimen
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Kjempekoselig å være her med to små barn. Noe for oss alle. Hyggelig teaterforestilling, rolig stemning og mye å finne på. Takk for oss!

Takk, Anne-Marte K
Anmeldt 2. september 2017 via mobile enheter

På tur med flere barnefamilier. Mulighet for mye uteaktivitet.
Mange spennende hjemmelagede retter.
Flotte kaker og god kaffe.
Barna elsket pannekakene.

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, May L
Anmeldt 24. august 2017

Hamar frivilligsentral dro i dag på tur til Prøysenstua og sett hvordan Alf Prøysen bodde den gang fra 1914-1970. Døde 23.07.1970 og bisettelse skjedde i Oslo.
Vi ble sunget i begynnelse, mange fine korte sanger og etterpå en runde med litt fortelling fra Alf sin tid og hva som skjedde, noen viktige info etc. Så ble vi satt til bords og fikk tomatsuppe og tilbehør. Godt! Også eplekake med krem, nam nam.
Så gikk vi til prøysenstua og ble fortalt hvordan Prøysen familien levde den gang.
Nabo hadde enda mindre hus og hadde 3 egne barn og 5 fosterbarn, trangt å sove i det huset.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, StianRusten