“Fin plass med nydelig hage!”

Skafferiet Cafe on Hovinsholm Farm
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Ringsaker
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Fin plass med nydelig hage! Positivt at det ikke er så mange retter/kaker å velge mellom, slik at det er mer kvalitet på de få de har. Synes prisen var vel stiv. Over 500kr for 4 kopper kaffe og 4 kakestykker.

Takk, 864maritas

Anmeldt 4. september 2019

Da vi var på Helgøya i sommer, ville vi besøke Skafferiet på Hovinsholm fordi vi har fulgt stedet på Facebook. Det var varmt, mye folk og ingen flere sitteplasser igjen ute i skyggen. Vi orket derfor ikke å bestille mat og vente på den. Det var ikke noe raskt og ferdig tillaget som vi kunne kjøpe. Det eneste vi kunne kjøpe der og da som vi kunne ta med ut, var en rådyr, veldig liten, men god italiensk iskrem.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Familieoghund
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

På tur hjem i fra Oslo til Trøndelag valgte vi å ta omveien innom skafferiet. Dette viste seg å være verdt en omvei. Vi ble dær lengre en først tiltenkt pga av flotte omgivelser, utsøkt mat,service og totalopplevelse.

Anbefaler å kjøre innom dette stedet.

Dato for besøk: august 2019
2  Takk, _ysteink442
Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

Skafferiet er en nydelig cafe med god mat og gode kaker. Her betaler man ikke bare for en matbit men også er nydelig sommeropplevelse. Alt er supert gjennomført fra hagen til uniformene til servitørene. Du får en helt unik opplevelse.

Menyen endrer seg fra år til år. Ostekaken dette året var hvertfall helt nydelig!

Eneste minuset; jenta i kassa så veldig lei ut og limonaden hadde være enda bedre om det hadde vært isbiter oppi.

Ellers absolutt å anbefale!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, B4935JXmariel
Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Etter en lang sykkeltur, kom vi endelig frem til Skafferiet. En idyllisk plass, men en nydelig hage. Herlige påsmurte "rundstykker", mye pålegg og mye smak. Deilige drikker i sommervarmen, men dessverre opplevde vi ikke den beste service. Mulig dagen hadde vert lang, men vi savnet smil og god service. Uansett, verd et besøk.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, CecISL2013

Reisende som så på Skafferiet Cafe on Hovinsholm Farm, så også på

Ringsaker, Ringsaker kommune
Ringsaker, Ringsaker kommune

Har du vært i Skafferiet Cafe on Hovinsholm Farm? Del dine erfaringer!