Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Me leigde Bjørk og Gran og var totalt 8 personer. Du må omstille hodet litt for her må du : spare på vatn,spare på strøm,ingen mob dekning, ingen tv,utedo, langt fra folk og ekorn som nabo. Og alt dette er bare topp. Sitte inne når det regner, du kjenner det i hytta at du er høgt oppe og naturen ligg som panorama utanfor vinduet. Alt var ordnet ved ankomst og bålpanne ble fyrt opp. Kano og sykler til bruk. Ja dette kan ein tenke seg er topp også på vinteren. Kommer gjerne tilbake. Det som drar ned er at det er etter hvert litt ‘slitent’ og vask av bla vinduer kunne vært bedre. Men alt i slt ein topp weekend

1  Takk, Kai T
Anmeldt 27. januar 2020 via mobile enheter

Vi var seks personer som bodde oppi Tretopphytta Bjørk ei helg i januar. Både truger og sparker som tilhører hytta ble flittig brukt. Det samme ble skiløyper rett ved hytta. Sjøl om hytta er lita, så føltes det ikke trangt ut. Veldig koselig hytte.

Dato for oppholdet: januar 2020
1  Takk, kabakk
Anmeldt 27. oktober 2019

Dette har vært en helt nydelig opplevelse. 4 venner på bjørkehytta fra fredag til søndag. Strålende vær, våknet til ekorn og en yrende fugleliv! Kan ikke bli bedre! Gode senger og en vakker himmel vi lå å se rett opp på. Hytta har alt du trenger. Ett lite tips er å henge opp litt info på vask og hvordan ting funker. Vi skal tilbake. Ikke minst fikk vi en super velkomst av tente stearin lys i og utenfor hytta.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, Eck87
Anmeldt 23. juli 2019 via mobile enheter

Hytten var mindre enn vi trodde, men vi var bare to stk, så det var god plass til oss.

Hytten var veldig ren, koselig og full av små fine detaljer. Du kommer tett på naturen, og vi fikk matet både ekorn og fugler. Fyr i peisen på kvelden, og våknet til fuglekvitter og ekorn-lek på altanen.

Bestilte både middag og frukost. Det var god mat og rause porsjoner, så vi ble gode og mette. Vet ikke hva mer vi kunne ha bedt om. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, eerda
Anmeldt 13. november 2018

Vi var 5 personer som overnattet i Lerk hytta. Vi koste oss med god mat, samvær og spill. Det regnet hele døgnet, så vi holdt oss stort sett inne. Kano ble prøvd i det lille tjernet dagen etter. Småfuglene og ekorn spiste av hånda. Det var en fin opplevelse for oss, men prisen er vel drøy.
Hytta er bygd interessant mellom trær og noen meter opp. det er plass til 3 personer i enkeltsenger, eller 7 med 2 i hver seng og en på sofa. Litt delte oppfatninger blandt oss hvordan hytta var. Det er selvsagt trangt, og det kan være en utfordring å klatre opp til hemsen.
Gasskomfyren virket greit. Vannvarmer med varmt vann virket ikke. Det var ikke strøm på batteriet. Fikk start på aggregatet fordi vi hadde en praktiker med oss. Støvsuger virker ikke. Ved bitene ute var rå og lei å fyre opp med. Vegen inn til hytta er ikke for lave biler. Men ellers greit, men ikke mere.

Dato for oppholdet: november 2018
2  Takk, 102bj_rnl