“Hyggelig restaurant med god tradisjonell spansk mat.”
Anmeldelse av La Herradura Restaurant

La Herradura Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 40 Restauranter i Los Montesinos
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Anmeldt 22. mai 2015 via mobile enheter

Dette er stedet du må vite om. Hyggelig restaurant med tradisjonell god spansk mat. Betjeningen var vennlige og serviceinnstillte. Fornuftige priser. Underholdningen var et kapittel for seg - har aldri sett maken til entusiasme og glede over å opptre på en restaurant før. Vi var der på torsdag hvor det stod spanske gitarer på programmet. En flott kveld som vi vil huske. Vi kommer igjen - det er 100% sikkert.

Takk, SveinS406
Francisco Jose P, Director General på La Herradura Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juni 2015

Takk for besøket, Svein. Vi er glade for å høre at du likte våre Gypsy Tears vise, det er veldig spennende! Vi vil gjerne se deg snart.

Anmeldt 12. april 2015

Denn restauranten kan jeg trygt anbefale. Vi spiste dagens meny en søndag. Vi blr gode og mette og alt smakte godt. Salat, brød med tomat og alloli, forrett, middag, dessert og kaffi med et glass vin for 12€ alt vsr pent og vsr godt laget. Restsuranten var i en Spansk patio og meget typisk og rustikk. En hyggelig opplevelse.

Dato for besøk: april 2015
Takk, ianotto
Francisco Jose P, Director General på La Herradura Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. mai 2015

Tusen takk, ianotto er en glede å vite at du likte opplevelsen av å besøke vår restaurant. Vi håper å se deg snart.

Anmeldt 7. mars 2015

Var her med jobben og vi var ca 20 stykker. Det var en fantastisk kveld med deilig mat, god service og super underholdning. Han som synger der burde vært på en større scene. Fantastisk.

Dato for besøk: oktober 2014
Takk, ellentorp
Francisco Jose P, Director General på La Herradura Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2015

Tusen takk for tilliten i oss er en glede å vite hvem som har brukt en flott kveld. Vi håper å se deg snart, EllenTorp.

Anmeldt 2. desember 2014

Dette stedet har jeg besøkt sporadisk. I ca 10 år, de siste årene med meget bra resultat . både lunch og kveldsmenyen er velsmakende. Bra service . Gode priser. Forskjellig underholdning flere dager i uken. Kan anbefales.

Dato for besøk: november 2014
Takk, annbritta2013

Tusen takk for din anbefaling, Ann-britt, for oss er det en stor glede. Vi er glad for at du ser på deres besøk hvert år er å forbedre hvordan vi jobber veldig hardt for å gjøre det. Vi håper å se henne snart. En hilsen.

Anmeldt 1. juli 2014

Ser lite innbydende ut, ligger vegg i vegg med en bensinstasjon, MEN kjør inn, stedet er virkelig verd et, gjerne flere besøk.
Det er ofte mange der fredager og lørdager, antagelig lurt å bestille bord på 966721078.
Levende underholdning fra torsdag til søndag, også Spansk mattiberedningsskurs, med vinsmaking.
Selv har jeg vært der flere ganger, tatt med bekjente, pr dd ingen som har vært misfornøyd, hverken med mat eller underholdning. Selv prisene er moderate
Det er rent og pent der, serveringspersonalet er både raske og hyggelige, personlig trives jeg godt der, anbefaler det uten noen som helst begrensninger,

Dato for besøk: mai 2014
3  Takk, Jan Erik H

Reisende som så på La Herradura Restaurant, så også på

Los Montesinos, Alicante (provins)
Torrevieja, Costa Blanca

San Miguel de Salinas, Costa Blanca

Los Montesinos, Alicante (provins)
Rojales, Costa Blanca

Har du vært i La Herradura Restaurant? Del dine erfaringer!