“Fantastisk mat og atmosfære!”
Anmeldelse av La Herradura Restaurant

La Herradura Restaurant
Vurdert som nr. 2 av 31 Restauranter i Los Montesinos
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 24. november 2018

Vi kom til en autentisk og kul restaurant med typisk spansk interiør, som meget godt ivaretatt. Gode kelnere, flamencodansere og rause porsjoner er bare litt av det vi fikk. Maten var av høy kvalitet og kunnskapen om glutenfritt kosthold hadde de god kontroll på. Anbefaler alle å besøke denne flotte restauranten i utkanten av Torrevieja.

Takk, IverOlavErstad

Anmeldt 2. oktober 2018

Veldig god tapasmeny med en flott underholdning (Flamenca dans) . Kanskje litt rotete servering, men total inntrykket er bra. 5 gangen vi bruker stedet til bursdagsfeiring.

Takk, GunnarFi
Francisco Jose P, Propietario på La Herradura Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Tusen takk for dine ord. De motiverer oss til å fortsette å forbedre. Jeg er veldig interessert i din kommentar om tjenesten litt rotete. Normalt har vi en god service og vårt mål er neste gang du kommer til å forbedre det med deg. Tusen takk Og unnskyld meg for vår norske google ... hvis vi gjorde en feil ... feilen ligger hos oversetteren ...

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Superhyggelig liten perle i Los Montesinos, god mat og hyggelige kelnere. Mye mat for pengene, så greit å komme sulten (om du velger 3-retters menyen til enten 15 eller 19 euro). Hyggelig for både familie,venner og par.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Thealilleng
Francisco Jose P, Propietario på La Herradura Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. august 2018

Muchísimas gracias por sus palabras . Nos hacen muy felices y nos animan a mejorar cada día.

Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Vi ønsket litt spansk kultur og valget falt på denne restauranten. Restauranten ligger litt bortgjemt mellom en bensinstasjon og en møbelbutikk. Lokalet har mye historie i veggene, og en opplevelse, det samme var flamencoen. Maten er spesiell og artig å smake, men ikke fantastisk.
En opplevelse om en ønsker noe annet enn hamburger og pizza.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 68marit
Francisco Jose P, Propietario på La Herradura Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2018

Le agradecemos sus palabras. Estoy seguro que si nos da una segunda oportunidad y nos deja aconsejarle, nuestra comida le parecerá increíble. Muchísimas gracias por su tiempo y esperamos poder verle de nuevo.incluso podremos hablarle de la historia de nuestra casa, una posada del siglo XIX, y enseñarle personalmente todas las estancias del restaurante, incluida La Cocina.

Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Var tidlig ute, men hadde ikke bestilt! Så vidt vi fikk plass. Meget oppmerksomt personale og jevn strøm av mat og drikke. Maten hadde en meget god kvalitet. Kan anbefale denne Restaurant på det varmeste.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, 109kirstenl

Reisende som så på La Herradura Restaurant, så også på

Los Montesinos, Alicante (provins)

San Miguel de Salinas, Costa Blanca
Los Montesinos, Alicante (provins)

Har du vært i La Herradura Restaurant? Del dine erfaringer!