“God søndagslunsj på spansk vis”
Anmeldelse av Restaurante Casa Pili

Restaurante Casa Pili
Få mat levert
Vurdert som nr. 3 av 31 Restauranter i Los Montesinos
Kjøkken: Spansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Vi ankom Casa Pili uanmeldt og fikk det siste ledige bordet. Svært hyggelig og serviceinnstilt personell stod for servering av dagens meny, en treretter med tilhørende drikke. Valget falt på andelever til forrett og innbakt merluzafilet til hovedrett. Elegant anrettet og smakfullt. En god dessert og kaffe avsluttet måltidet. Stedet bar preg av ro og en avslappet atmosfære, hvor en følte seg velkommen. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, helge b

Anmeldt 2. januar 2018 via mobile enheter

Casa Pili i Los Montesinos, vi har vært her før, med god matopplevelse. Vi er 4 som er ute å spiser, min kone er vegetarianer og hadde en god opplevelse med grillede grønnsaker her tidligere, hun ble ikke skuffet, jeg hadde hvitløksgratinerte reker, veldig bra, spicy og gode. En av oss hadde melon med serranoskinke, også godt fornøyd. Til vin tok vi en rimelig vin, Jumilla Exodo, monastrell drue 9,5 euro, mye vin for pengene. Til hovedrett, En lubina la Sal, en grillet sverdfisk og jeg valgte entrecôte, den var perfekt stekt, men savnet litt saus. Fisken var også god, Doradoen ble vinneren.Til dessert, 3x Crema Catalana, 1 Tarta del Queso. Hjemmelaget begge deler. Totalt sett smakte alt bra. Vi ble god og mett, servicen er god, det skal sies at det kun var 15 gjester. Det er kun ett stort minus, forferdelig vonde stoler å sitte i. Restauranten anbefales, husk ta med stol

Dato for besøk: januar 2018
1  Takk, runeh673
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Var her for første gang, og fikk en meget postiv opplevelse. Her var maten smakfull og pent dandert. Vi spiste and til hovedrett, og sjokolade foundant til dessert. Servicen var upåklagelig og det var en veldig koselig stemning på restauranten.
Ypperlig fra start til slutt.
Skal absolutt tilbake !

Dato for besøk: juli 2017
1  Takk, jenny ø
Anmeldt 27. juli 2015 via mobile enheter

Spiste i går på casa pili i Los montesinos, en flott liten familiedrevet resturant med 3 retters + 1/2 flaske vin til 20€. Dette var en smaksopplevelse som jeg ikke har hatt på lenge. Kan anbefalles på det sterkeste, de har oxo vanlig meny der om ikke 3 retters frister. 19€ for biff, prøvde ikke den selv men må prøves neste gang!

Dato for besøk: juli 2015
1  Takk, Dan G
Anmeldt 16. september 2013

Veldig koselig personale. Nydelig mat. service bra. En Spansk familie feiret jubileum. Det eldste familiemedlemmet spilte trekk spill. Gamle melodier fra Asturia området. En av mine gjester kunne tekster og det ble en spesiell atmosfære. Som takk for at de fikk lov å spille. Fikk alle ved vårt bord et stykke kake av den flotte jubileums kaken. Typisk spansk miljø. Som frister til gjentagelse.

Dato for besøk: juni 2013
    • Atmosfære
2  Takk, Anne-Lise G

Reisende som så på Restaurante Casa Pili, så også på

Los Montesinos, Alicante (provins)
Los Montesinos, Alicante (provins)

Har du vært i Restaurante Casa Pili? Del dine erfaringer!