“Lunsj”

Bar Charly
Vurdert som nr. 10 av 31 Restauranter i Los Montesinos
Kjøkken: Spansk
Anmeldt 30. januar 2019

Hyggelig sted på torget. God mat, hyggelig miljø og god servise. Alltid mye mennesker når det er pent vær.

Dato for besøk: januar 2019

Anmeldt 1. november 2018

En veldig hyggelig plass på torget i Montesinos. Her er det god mat og ypperlig servise. Stor meny og mye godt.

Anmeldt 15. januar 2018 via mobile enheter

Kjempefin beliggenhet midt på torget. Vi satt ute i sola og ble servert øl og ølsnacktallerken. Nydelig. Midt på tre i pris.

Dato for besøk: januar 2018
Anmeldt 3. mars 2017

Baren med uteservering ligger hyggelig til på torvet i Los Montesinos. Vi bestilte reker i olje med hvitløk og chili. Bestilte selvfølgelig også brød tuil retten. Meget velsmakende.
Denne tar vi gjerne om igjen.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, trondo685
Anmeldt 13. juni 2016 via mobile enheter

Tapasen her er veldig god, men pizza og burger var triste, prefabrikkerte opplevelser. Bar Charly besøkes igjen, men da står tapas på menyen.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Sverre Pay A

Reisende som så på Bar Charly, så også på

Los Montesinos, Alicante (provins)

Har du vært i Bar Charly? Del dine erfaringer!