Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Akrotiri
Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

En fantastisk liten strand. Vi var forberedt på klatreturen ned. Anbefaler joggesko! Sekk er heller ikke dumt, så er armene fri til å ta seg for. Bilturen ned til parkeringsplassen var vi derimot ikke forberedt på. Svingete, bratt vei uten autovern. Her bør du ikke ha høydeskrekk. Greit å vite at bremser og håndbrekk er i orden. Stranden er liten og ble veldig full, men anbefales for opplevelsen. To geiter til seg også turen ned. Fantastisk å bade i det klare, fine vannet. Gøy å hoppe fra klippene.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Ellen Cecilie H
Anmeldt 18. juni 2018

meg flott sted å besøke. strande er meget fin, men veien ned kan være grusom siden den er bratt og lett for at små stein kan fyke ned

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Christoffer W
Anmeldt 30. mai 2018 via mobile enheter

Fantastisk flott perle på Akrotiri nær flyplassen. Ikke mange år siden den ble oppdaget. Litt bratt ned til stranden, men verdt det. Tidlig mai er man nesten alene

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, Ankiapp
Anmeldt 28. august 2017

Når du har parkert bilen din, må du ta deg litt tid til å nyte utsikten over denne fine stranden, for den er ganske spektakulær. Klatreturen ned til stranden er ganske bratt, men dette er noe som de fleste klarer uten problemer, gode sko vil jeg anbefale. Når du kommer ned til stranden, ser du at det ikke er plass til så veldig mange folk før det blir fullt, så denne turen bør du ta tidlig eller seint på dagen. Det er heller ikke salg av noe slag, så det du trenger må du ta med deg. Ellers så er det hvit sand og blått hav, så det er bare til å nyte.

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, 474terjeg
Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

Vi dro hit med leiebil. Når du skal kjøre det siste stykke til parkeringen er det en bakke med krappe svinger og 10% helling ned til parkeringen. Så en ganske bratt klatretur ned til stranden. Bruk joggesko, pakk bare med vann og håndkle. Blir fort fult, men er verdt turen

Dato for opplevelse: august 2017
Takk, Elene H