Travelocity
Orbitz.com
eDreams
CheapTickets
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Fikk overnatting i en heller fullbooket ferietid. Rommet hadde grei beliggenhet, med god utsikt, men manglet strøm på badet. Når vi kom hadde det ett lys, men i løpet av kvelden gikk strømmen helt der. Ikke lys og føneren virket ikke. Spurte om det var middag å få kjøpt. Fikk vite at det var oksekarbonader. Det er de værste karbonadene jeg har smakt. Selvsagt kjøpt billig, men selges dyrt her. Det var ikke verd mer enn kr 2,50. Trodde kaffe fulgte med, men nei kr 55,- pr kopp Dette ble den dyreste overnattingen på hele turen, og var ikke verd pengene!!!

11  Takk, risrjor
Anmeldt 7. juli 2020

Ved å ta en liten titt på anmeldelsene på dette stedet, er vel egentlig svaret gitt. Et stort flertall gir stedet absolutt laveste score. Slikt er det en grunn til!

Vi var tre voksne menn som skulle ta noen dager på ski på sommerskisenteret. Vi hadde bestilt tre rom og fått skriftlig bekreftelse på dette. Da vi ankom, var hotellet stengt! Og dette var midt i høysesongen! Vi fikk omsider kontakt pr tlf med Per Garen som presenterer seg som sjef og eier. Han hevdet det hele var en missforståelse, til tross for at det hadde gått flere mailer mellom oss. Han ble bare mer og mer uhøflig og ubehagelig. Vi er alle erfarne internasjonalt reisende, men har aldri opplevet et lignende avtalebrudd noe sted.

Denne Per Garen hevder at de har tusenvis av fornøyde gjester, men dette bekreftes definitivt ikke av anmeldelsene man kan lese her og andre steder. Men skulle det være slik at han har en og annen fornøyd gjest, forsvarer vel det neppe at skriftlige avtaler brytes.

Nå sier jo andre anmeldelser at senger knirker og sengetøy er utslitt og ukomfortabelt, at gardinene kommer fra en eller annen guttehybel, og at det er vond lukt i hele brakka. I tillegg skal maten være dyr og dårlig og servicen dårligere enn på Hotel Fawlty. Vår klare oppfatning blir da at vi egentlig var heldige som slapp unna. Vi reiste til Hotel Alexandra, og var svært fornøyd med det.

Så følg vår oppfordring. Hold dere unna!

Dato for oppholdet: juni 2020
19  Takk, Stein L
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Hotel med fantastisk beliggenhet. Utsikt utover dalen og en flott buldrefoss like ved. Steinmurer fra gamle hus er å se.
Hotellet bærer preg av tiden, 80tallet.
På telefonen når vi bestilte, ble vi opplyst om at det var middag med i prisen for rommet. Da vi ankom så gikk vi til dekket bord og fikk kveldens middag servert ved bordet. Ble spurt om vi også ville ha jordbærkake til dessert, vi spiste i god tro at dette var inkludert. Hadde også bestilt drikke som vi gikk senere til resepsjonen for å betale. Ja og for maten sier han i resepsjonen. Eh... trudde det var i prisen slik det ble sagt i telefonen. Nei det var det ikke. Så for ei flaske vin, 2 øl og 4 snitzel ble kostende nesten 2000kr.
Når vi nå senere har lest tidligere anmeldelser, så hadde vi nok garantert spist middag før vi kom til hotellet.

12  Takk, SynnoveKS
Anmeldt 16. juni 2020 via mobile enheter

Kona og jeg hadde booket rom hos Hotel Videseter den 10. Juni da vi var i Ålesund. Vi skulle først besøke Trollstigen og Trollveggen, før vi reiste til hotellet utenfor Geiranger. Etter hvert viste det seg at vi ikke kunne kjøre over fjellet via Trollstigen til hotellet da veien var stengt. Vi spurte en lokalkjent og han sa vi kunne ta en annen vei og komme til Geiranger med ferje. Da vi kom dit og spurte en drosjesjåfør hvor hotellet var, fikk vi til svar at den veien også var stengt. Vi kontaktet da hotellet og sa vi måtte avbestille, men vi fikk til svar at vi kunne ta ferje fra Geiranger til Hellesylt. Da vi kom til Geiranger, viste det seg at denne ferjen var innstilt. Vi kontaktet da hotellet og fortalte situasjonen, men siden bookingen ikke var refunderbar ville vi bli belastet. Vi fikk ingen forståelse for vår situasjon og advarer andre turister mot å bestille rom her. Elendig kundebehandling. Mvh Kåre Simonsen og Elisabeth Oliegreen, fra Kristiansand.

Dato for oppholdet: juni 2020
12  Takk, 409k_res
Anmeldt 5. juni 2020

Dyreste og dårligste sted jeg noensinne har overnattet. Fantastisk gjennomført dårlig:alt ifra gardiner som ikke kan trekkes for(gjenbruk fra tenåringsrommet i heimen?) til fullstendig utslitte og utvaskede håndklær (langt over nivå når de går til filler hos meg). Det samme for sengeklær - særdeles lite komfort. Videre et sammensurium av møbler og inteiør: spisebord av sponplater på vaklevorne bein,diverse kalenderkunst i clipsrammer på veggene.alt i fra bondemøbler til 70 talls stil (og etter det neppe noe nytt innkjøpt) Tørt brød og ellers elendig frokost. I tillegg ikke spesielt imøtekommende personale. Det som overrasket meg mest var at hotellet var fullt av utenlandske gjester (hvem har lurt de dit?)! Jeg tror vi var de eneste norske..?
Var det overhodet noe positivt?
Ja utsikt og beliggenhet er flott, men fortjener en bedre forvaltning. NB! Besøket var før 2019.lå

Dato for oppholdet: juli 2019
12  Takk, Guide529067