Travelocity
Orbitz.com
eDreams
CheapTickets
Anmeldt 18. september 2020

De sier at dette er ett Hotel m/restaurant .
Når vi kom dit for å spise en bedre middag ble vi møtt av låst dør/dvs. stengt hotell.
1 mnd. etterpå kommer det en regning fra hotellet for å ha passert en bom. Kr 200,-
100,- i bom + 100,- i omkostninger.
Mitt råd er Styr unna - det er bedre steder å være. Les andre kommentarer. Alle negative.
At de vil ha betaling for folk som bare parkerer er ok og forståelig men å forlange betaling for å kjøre inn for å spise/ snu bilen for hotellet er stengt grenser til svindel.

21  Takk, berntrune
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Vi gledet oss til å bo her både med utsikt og beliggenhet.Det var desverre alt.
To ansatte på jobb. To herremenn, en eier og hans assistent som både serverte og lagde maten. Kunne ikke hverken norsk eller engelsk. Eller rettere sagt han snakket ikke med oss,sur,fjern og null interesse av gjestene. Bare å rydde effektiv, så fort som mulig. Middagen var en tragedie! Frokost var forberedt i porsjoner, sikkert etter noen smittevernsregler. Men med mye gladpack over og lite utvalg ble dette feil. Kaffe på termos på bordet. Udelikat!
Toalett ved resepsjon stengt pga smittevernsregler sto det,merkelig det også og unødvendig på ett så rolig sted.
Slitte bad og veldig lytt.
Bare håpe at stedet for nytt liv en dag med så fin beliggenhet !

21  Takk, Ella8matogglede
Anmeldt 9. august 2020

Fantastisk lokasjon med så utrolig mange muligheter ..... men her var ingen muligheter tatt vare på . Rom nesten ok , - rengjort en av tre dager ... måtte mase etter dopapir flere ganger. Lukter litt kjeller. Fantastisk utsikt .
Frokost - nesten ok
Middag - trist og oppvarmet , ikke noe positivt og man kjører da de fire mil ned til stryn for å spise.
Vin - full av grums ... noe betjening sa var normalt.
Uteplass - på dette flotte stedet var det ikke ett sted laget en sittegruppe ute .....
betjening - høflig.

Konklusjon : er det plass andre steder så dra.

21  Takk, 422birgitg
Anmeldt 29. juli 2020

Med sin sentrale plassering mellom Loen og Geiranger valgte jeg og min samboer å tilbringe 2 netter på dette hotellet nå i sommer. Dette på tross av mildt sagt mye blandet anmeldelser her inne. Kort oppsummert, ikke tro på alt som andre skriver her inne. Tilsynelatende er en god del av tidligere anmeldelser skrevet av gjennomreisende folk som forsøker å svartmale hotellet og dets eier, blant annet på grunn av parkeringsbøter.

Vi ankom hotellet til avtalt innsjekkingstid og fikk parkering rett utenfor inngangsdøren. Nei, det er ingen parkeringsavgift for overnattingsgjester. Det er heller ingen bompenger for å kjøre inn til hotellet. Hotellet ligger derimot rett ved siden av en nydelig foss som en god del reisende stopper for å se på. Disse må betale parkeringsavgift på 20kr dersom de parkerer på hotellets område. Velger disse å kjøre igjennom hotellets område istedet for å bare følge den ordinære fylkesveien så må de betale bompenger. Fullt forstålig at hotelleier vil unngå slik unødvendig gjennomkjøring, siden dette innebærer passerende biler 2 meter utenfor hotellets hovedinngang.

Vi ble møtt av hotellets eier i resepsjonen ved ankomst. Han hadde et lurt smil om munnen og skuet litt mistenkelig på oss, men fremsto som hyggelig, imøtekommende og behjelpelig med alle spørsmål jeg hadde om både fiskeplasser, isbre sightseeing og andre turforslag. Vi observerte han også begge dagene ved frokosten hvor han muntert gikk rundt og ønsket alle en god morgen og spurte gjestene om de hadde sovet godt (!). Mye er skrevet om denne figuren, men er man overnattingsgjest og følger hotellets regler så har man åpenbart ingenting å frykte. Vi fikk inntrykk av at det ikke var populært at gjester kjøpte med seg mat og drikkevarer til hotellet, så den følelsen av å gjemme Kiwi posen med øl, brus og potetgull under jakka gjennom hotellobbyen som 47-åring vil jeg heller karakterisere som underholdende og minneverdig.

Vi hadde bestilt rom med utsikt som faktisk viste seg å være en helt fantastisk utsikt!! Rommet var relativt stort og romslig, det helt rent overalt, ryddig og alt fungerte som det skulle. Badet så ut til å være av eldre dato men likevel helt rent og velfungerende. Det luktet litt fukt inne på badet, mens ellers ingen lukter og slitasje observert. Laken, sengetrekk, gardiner var alle hele, freshe og uten lukter. Det var to gode stoler på det ellers så ganske enkle soverommet. Madrassen var myk og spenstig, ingen slitasje observert. Hotellet forøvrig hadde rustikk stil med mye historie på veggene slik det skal være på slike steder.

Frokosten var enkel men god, og med et par positive overraskelser! Melken var iskald, kaffen var god, osten var ok, skinken fresh. Det som overrasket mest ved frokosten var de perfekt smilende eggene vi fikk begge dagene, åpenbart noen på kjøkkenet som står med stoppeklokke. Hotellet har innført mange gode COVID-19 tiltak, og dette var spesielt merkbart ved frokosten. Måten de har løst dette på fortjener de ros for.

Vi savnet umiddelbart tre ting ved dette hotellet. TV på rommet, en bar og litt mer liv og røre på kveldene. Ingen av delene fantes der. Man kan få en øl eller drink servert ved å bestille fra hotelleier som hentet fra bakrommet. Med mangel av disse tre så valgte vi å ikke tilbringe kveldene på hotellet og prøvde dermed ikke hotellets middager. Etter lange dagsturer med sightseeinger i Geiranger og Loen området så føltes det litt kjedelig å kjøre tilbake til hotellet via Stryn sentrum - med feststemte folk i kø inn til uteserveringene - vel vitende om at når vi kom frem litt øl-tørste til hotellet vårt så var det dønn stille der.

Alt i alt, et enkelt unikt hotell med sentral lokasjon for diverse utflukter, enorm utsikt og hjelpsom unik hotelleier. Anbefaler helt klart hotellet til de som ønsker å bo et rolig sted uten noe liv og røre, eller som oss som ønsket et sted å sove innimellom lange dagsturer i denne landsdelen. På grunn av sin stillhet, avsidesliggende beliggenhet, enkle romstandard og relativt høy pris ville jeg ha gitt 3 stjerner til dette hotellet på tross av et ellers meget godt opphold, men for å trekke opp snittet fra de mange unødvendige negative anmeldelsene fra folk som ikke engang har bodd på hotellet så velger jeg å gi en 5'er!

1  Takk, 303andersg
Anmeldt 28. juli 2020

Vi kom frem til Videseter hotell, vi gledet oss til en skikkelig opplevelse både hotell og naturmessig. Vi kom til låst dør og prøvde å ringe men uten å lykkes å få kontakt med hotellverten, da var kl. 14.30. Etter endel og frem og tilbake lykkes det endelig å få verten i tale men det ble så negativt at vi bare reiste. Har gjennom min jobb overnattet veldig mye på hotell men dette er det verste jeg har opplevd i min tid.
Det som jeg ikke forstår er at booking byråer som jeg forøvrig har gode erfaringer med ikke boikotter slike useriøse overnattingssteder.

Romtips: Fraråder på det sterkeste, ikke på grunn av natur men på grunn av verten
19  Takk, AudunS47