TripadvisorUSD 144
Orbitz.comUSD 144
Trip.comUSD 144
eDreams
Anmeldt 29. juli 2021

Første så vi kommentarene under hotellet på Trip, så fant vi ut at de tok en syk sum for å få ladet elbilen. Høyere ladepriser enn å gå på 3 hurtigladestasjoner til sammen. Vi tar oss en god tur videre.

Romtips: God tur videre...
5  Takk, Trond S
per garen, Eier på Hotel Videseter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juni 2022

Prisene for lading står ved laderen og det er helt frivillig.

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Herregud! Fruen og var tenkt over gamle Strynefjellsvegen. Men etter og ha møtt ca 10 biler frå avkjørsla og opp til Videseter bestemte vi oss for å snu. Pga. at eg køyrte med henger måtte vi inn der for å snu. Såg skiltet om 100 kr. i avgift, men hadde ikkje noko val. Tenkte kanskje når vi var inne på området i 95 sekund så vart det ingen avgift.

Fekk faktura på 200 kr. Ringte Per Garen som eige og driver hotellet, der var det lite forståelse å få. #$%$%$%$%

Trur ikkje der blir overnatting på oss der nokon sinne.

31  Takk, oyraluren

Hotellet tar ikke noe gebyr for egne gjester som parkerer, dette er et annet firma som driver ved. forøvrig er det ønskelig fra hotellets side å begrense tilgang til andre enn kun hotellets gjester. Området er fra 2022 avstengt totalt fra endre enn hotellets egne gjester.

Anmeldt 4. juli 2021

Fantastisk beliggenhet! Når man åpner opp dørene/vinduene på rommet mot dalen. Da blir man lykkelig, en fantastisk utsikt. Sitte der å nyte solnedgangen er fantastisk.
Hotellet har potensiale på alt som har med mat å gjøre. Anbefaler å spise før du kommer til hotellet. Servicen på hotellet er det ingenting å klage på.
De ansatte var spanjoler,! Kunne ikke hotellet servere deilige spanske retter?
Bare maten blir bra, så er dette ett sted man virkelig bør besøke.

Romtips: Be om rommene med nye bad
Takk, Kongenavmat
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Vi gledet oss til å bo her både med utsikt og beliggenhet.Det var desverre alt.
To ansatte på jobb. To herremenn, en eier og hans assistent som både serverte og lagde maten. Kunne ikke hverken norsk eller engelsk. Eller rettere sagt han snakket ikke med oss,sur,fjern og null interesse av gjestene. Bare å rydde effektiv, så fort som mulig. Middagen var en tragedie! Frokost var forberedt i porsjoner, sikkert etter noen smittevernsregler. Men med mye gladpack over og lite utvalg ble dette feil. Kaffe på termos på bordet. Udelikat!
Toalett ved resepsjon stengt pga smittevernsregler sto det,merkelig det også og unødvendig på ett så rolig sted.
Slitte bad og veldig lytt.
Bare håpe at stedet for nytt liv en dag med så fin beliggenhet !

Dato for oppholdet: august 2020
22  Takk, Ella8matogglede

I 2020 var der pandemi i landet. Mange av våre hoteller stengte rett og slett serveringen. Vi hadde et minimumstilbud til de besøkende. Dette fikk man opplyst ved innsjekk.
Frokosten har vi fått mye skryt av da smittevern er satt i høysetet. Kaffe servert på termos er for at færrest mulig skal kunne berøre slikt so en kaffekanne ville være. Alle fellestoalett stengt av samme grunn.

Anmeldt 9. august 2020

Fantastisk lokasjon med så utrolig mange muligheter ..... men her var ingen muligheter tatt vare på . Rom nesten ok , - rengjort en av tre dager ... måtte mase etter dopapir flere ganger. Lukter litt kjeller. Fantastisk utsikt .
Frokost - nesten ok
Middag - trist og oppvarmet , ikke noe positivt og man kjører da de fire mil ned til stryn for å spise.
Vin - full av grums ... noe betjening sa var normalt.
Uteplass - på dette flotte stedet var det ikke ett sted laget en sittegruppe ute .....
betjening - høflig.

Konklusjon : er det plass andre steder så dra.

Dato for oppholdet: august 2020
22  Takk, 422birgitg

Det er jo utrolig at to personer klarer å bruke 3 ruller med toalettpapir hver dag.

All god vin har bunnfall i flasken.