Orbitz.comUSD 144
Trip.comUSD 144
TripadvisorUSD 144
eDreams
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Hadde ett supert opphold på to dager på dette kule hotellet. Alle tiders beliggenhet med flott utsikt. Rent og greit rom. Bra frokost og god middag. Ingen ting å utsette på dette hotelloppholdet! Verdt ett besøk

1  Takk, Z3889ASidab
Anmeldt 29. juli 2021

Enkelt, eldre hotell med enkel Koronatilpasset meny, hyggelige ansatte, og helt eksepsjonell utsikt. Vi syklet Reinheimen rundt, og valgte Videseter fordi vi da kom nesten 600 høydemeter opp før vi var på hotellet og avsluttet dagen. Dermed var det bare 5-600 høydemeter igjen før vi var på toppen av Gamle Strynefjellsvei neste dag. Perfekt. Syklene ble oppbevart i eget rom. PS: Mye av kritikken mot dette hotellet handler om at de som velger å passere skiltet som opplyser om bomavgift, faktisk må betale bomavgift. Hotellet er bedre enn anmeldelsene tilsier.

Takk, Rune H
Anmeldt 29. juli 2021

Første så vi kommentarene under hotellet på Trip, så fant vi ut at de tok en syk sum for å få ladet elbilen. Høyere ladepriser enn å gå på 3 hurtigladestasjoner til sammen. Vi tar oss en god tur videre.

Romtips: God tur videre...
5  Takk, Trond S
per garen, Eier på Hotel Videseter, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juni 2022

Prisene for lading står ved laderen og det er helt frivillig.

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Herregud! Fruen og var tenkt over gamle Strynefjellsvegen. Men etter og ha møtt ca 10 biler frå avkjørsla og opp til Videseter bestemte vi oss for å snu. Pga. at eg køyrte med henger måtte vi inn der for å snu. Såg skiltet om 100 kr. i avgift, men hadde ikkje noko val. Tenkte kanskje når vi var inne på området i 95 sekund så vart det ingen avgift.

Fekk faktura på 200 kr. Ringte Per Garen som eige og driver hotellet, der var det lite forståelse å få. #$%$%$%$%

Trur ikkje der blir overnatting på oss der nokon sinne.

31  Takk, oyraluren

Hotellet tar ikke noe gebyr for egne gjester som parkerer, dette er et annet firma som driver ved. forøvrig er det ønskelig fra hotellets side å begrense tilgang til andre enn kun hotellets gjester. Området er fra 2022 avstengt totalt fra endre enn hotellets egne gjester.

Anmeldt 4. juli 2021

Fantastisk beliggenhet! Når man åpner opp dørene/vinduene på rommet mot dalen. Da blir man lykkelig, en fantastisk utsikt. Sitte der å nyte solnedgangen er fantastisk.
Hotellet har potensiale på alt som har med mat å gjøre. Anbefaler å spise før du kommer til hotellet. Servicen på hotellet er det ingenting å klage på.
De ansatte var spanjoler,! Kunne ikke hotellet servere deilige spanske retter?
Bare maten blir bra, så er dette ett sted man virkelig bør besøke.

Romtips: Be om rommene med nye bad
Takk, Kongenavmat