“En fantastisk opplevelse!”
Anmeldelse av Under

Under
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Lindesnes
Anmeldt 10. juli 2020

Fantastisk mat, nydelige viner, og toppservice samtidig som man sitter ser ut på livet i sjøen. Dette er en opplevelse som alle MÅ unne seg og som er verd hver krone man betaler!

Man blir ønsket velkommen ved inngangen, og fulgt til bordet. Og deretter går det slag i slag - eller mer presist - rett etter rett. Terningkast 7 til kjøkkenet, serveringspersonalet, og lokalet!

3  Takk, Oystein F

Anmeldt 28. mai 2020 via mobile enheter

Fantastisk kveld på Under. Fantastisk opplevelse med veldig spesiell mat. Fantastisk betjening. Flott kveld. Anbefales.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, 604oddvark
Anmeldt 17. mai 2020 via mobile enheter

Vidunderopplevelse utenom det vanlige. Vi hadde høye forventninger, men dette var laaaangt over enhver drøm!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Indragintaliene
Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk!! Bør oppleves. Maten og service sto til full pott!! Dette er en av mine beste restaurant opplevelse ever.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Lis197
Anmeldt 14. februar 2020 via mobile enheter

Vi hadde store forventninger til dette besøket og hadde sett fram til det i månedsvis.
Totalen ble over forventningene. Av de 18 rettene vi fikk var det kun en som ikke var god, men resten av menyen var svært spennende. De 18 rettene er jo ikke noe du blir mett av, men det er heller ikke meningen.
Vinparingen til rettene var også svært bra.

Atmosfæren, vinkelnere, servitører, interiør , lyd og lys var alt eksepsjonelt. Helt i verdensklasse!

Prisklassen er høy, men det var verdt hver krone. Det eneste som trakk ned var at da regningen kom viste det seg at champagnen vi fikk ved ankomst ikke var inkludert i drikkepakken som var bestilt. Det burde vært opplyst. Glass til 395kr PR stk.
Men uansett var dette en uforglemmelig opplevelse og vi skal tilbake.

Dato for besøk: februar 2020
4  Takk, torem491

Har du vært i Under? Del dine erfaringer!