“Magisk !!!!!”
Anmeldelse av Under

Under
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Lindesnes
Anmeldt 19. juli 2020

20 retters smaksmeny 5 meter under havoverflaten...bedre blir det neppe. Dette må oppleves. Det er en helt spesiell opplevelse, og maten er enestående.

2  Takk, Per G

Anmeldt 10. juli 2020

Fantastisk mat, nydelige viner, og toppservice samtidig som man sitter ser ut på livet i sjøen. Dette er en opplevelse som alle MÅ unne seg og som er verd hver krone man betaler!

Man blir ønsket velkommen ved inngangen, og fulgt til bordet. Og deretter går det slag i slag - eller mer presist - rett etter rett. Terningkast 7 til kjøkkenet, serveringspersonalet, og lokalet!

3  Takk, Oystein F
Anmeldt 28. mai 2020 via mobile enheter

Fantastisk kveld på Under. Fantastisk opplevelse med veldig spesiell mat. Fantastisk betjening. Flott kveld. Anbefales.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, 604oddvark
Anmeldt 17. mai 2020 via mobile enheter

Vidunderopplevelse utenom det vanlige. Vi hadde høye forventninger, men dette var laaaangt over enhver drøm!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, Indragintaliene
Anmeldt 24. februar 2020 via mobile enheter

Helt fantastisk!! Bør oppleves. Maten og service sto til full pott!! Dette er en av mine beste restaurant opplevelse ever.

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, Lis197

Har du vært i Under? Del dine erfaringer!