Jan Olav M
kr 1 932
    kr 2 100
6.1 km fra Lindesnes Camping og Hytteutleie
Gratis parkering
Parkering rett utenfor sidedør til Internatet.
kr 850
      kr 1 795
    12.3 km fra Lindesnes Camping og Hytteutleie
    Se flere hoteller i Lindesnes
    Anmeldt 14. august 2019

To voksne og en hund tilbragte en natt i telt. Veldig serviceinnstilte og hyggelige ansatte. Var mye vind og de var veldig hjelpsomme med hvor vi burde slå opp teltet for å få litt le. Vi storkoste oss og kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: august 2019
    Takk, Monica F
    Anmeldt 6. august 2017

Vi bodde to netter i hytte nr 1. Var to voksne og en hund. Fin uteplass hvor hunden kunne snuse og utforske i langline. Vi kjøpte med oss ferske reker og koste oss skikkelig på terrassen. Hytta ligger fint til med utsikt over knausene og havet. Fint å gå på knausene for enda bedre utsikt. Hyggelig og serviceminded betjening! Grei standard i hytta, 1 soverom pluss hems, god avstand mellom hyttene. Hytte nr 1 ligger usjenert til, ikke særlig innsyn.

Romtips: Hytte nr 1 ligger usjenert til uten innsyn, men med fin utsikt.
    Dato for oppholdet: juli 2017
    Takk, BeritN_13
    Anmeldt 23. april 2017 via mobile enheter

Vi overnattet to netter hyttene 12. Det er med et soverom ig hems, kombinert kjøkken og stue. Romslig bad. Rent og pent, godt utstyrt. Savnet vannkoker. Kjøkkenredskaper og kopper og fat er hele sett i samme stil, og ikke bare noe som er rasket sammen som på mange andre hytter vi har vært på. Eneste minus er at det ikke er noen lufteventiler i oppholdsrom og stue, noe som gjør at luften inne blir veldig fuktig med mye kondens. For å unngå Londons, må vindu være åpent og det kan bli kaldt...

Dato for oppholdet: april 2017
    Takk, Hcjekk
    Peter Tore G, Eier på Lindesnes Camping og Hytteutleie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2017

Hei Hcjekk.
    Mange takk for hyggelig anmeldelse av en av våre hytter. Beklager at det ikke var vannkoker i hytta. Den som var der, var blitt ødelagt og det er nå satt inn en ny vannkoker i hytta.
    Når det gjelder luftventiler i oppholdsrom er det snakk om å få satt inn en ventil slik at vi kan unngå Londons, - som du sier. Leverandør av hytta leverte ikke norskproduserte vinduer, - disse hadde sannsynligvis vært med ventiler.
    Ellers så er det en god veggovn i hytten som kan brukes ved behov.
    Vi ønsker dere en god sommer og velkommen tilbake om det passer!

Anmeldt 7. juli 2015 via mobile enheter

Vi bodde på hytte nr 9 og så litt av havet. Hytta hadde en veranda med bord og stoler som var fin å sitte på. Inne var det stue og et lite kjøkken i et. Rimelig stort bad. Et rom med to enkeltsenger. Hems med tre madrasser. Ganske høy stige og kronglete å klatre i. Helt greie madrasser. Rent og pent i hytta, og det man trenger av kjøkkenutstyr.

Dato for oppholdet: juli 2015
    2  Takk, krisander
    Anmeldt 3. august 2014 via mobile enheter

En liten camping med en herlig atmosfære og fantastisk beliggenhet. Paret som driver yter en fantastisk service for sine gjester, og hjelper med alt. Rent og pent i sanitæranlegget og aldri tomt for noe. Praktisk familierom med dursj og toalett.

Merk at det er ikke noe annen badeplass en fra bryggen eller svaberg, men det er en flott sandstrand bare 8 km unna. Litt mer praktisk med barn.

Vi kommer nok igjen.

Dato for oppholdet: august 2014