Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Lå en natt på Lindesnes camping, fikk velge en av de ledige plassene selv, noe som vi synst er et stort pluss

En fin idyllisk liten plass, men flotte turmuligheter, rolig camping, med litt utsikt til sjøen.

Hyggelig dame i resepsjonen, lett å kommunisere med.

En bitteliten kiosk, hadde litt ymse, men ikke noe brød/bakverk. Kiosken stenger tidlig på kvelden, så ta med medbrakt om du vil hit.

Vi hadde en veldig koselig ettermiddag/kveld her. Kan anbefale det på det varmeste. Ikke den største campingen, men skal en til Lindesnes er dette en flott plass å overnatte.

Litt husker å småting for barna også.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, FruSolskinn
Anmeldt 2. august 2020

Kjekk plass for en bobil med tre, en med rullator. Grei tilkobling for strøm, og bra sanitærforhold for toalett, dusj, kjøkken og oppvask. Nede ved havkanten var det flott å sitte og se mot Lindesnes Fyr og annet utover havet.

Romtips: Fin plass nært havet
1  Takk, Jan Olav M
Anmeldt 14. august 2019

To voksne og en hund tilbragte en natt i telt. Veldig serviceinnstilte og hyggelige ansatte. Var mye vind og de var veldig hjelpsomme med hvor vi burde slå opp teltet for å få litt le. Vi storkoste oss og kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Monica F
Anmeldt 6. august 2017

Vi bodde to netter i hytte nr 1. Var to voksne og en hund. Fin uteplass hvor hunden kunne snuse og utforske i langline. Vi kjøpte med oss ferske reker og koste oss skikkelig på terrassen. Hytta ligger fint til med utsikt over knausene og havet. Fint å gå på knausene for enda bedre utsikt. Hyggelig og serviceminded betjening! Grei standard i hytta, 1 soverom pluss hems, god avstand mellom hyttene. Hytte nr 1 ligger usjenert til, ikke særlig innsyn.

Romtips: Hytte nr 1 ligger usjenert til uten innsyn, men med fin utsikt.
Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, BeritN_13
Anmeldt 23. april 2017 via mobile enheter

Vi overnattet to netter hyttene 12. Det er med et soverom ig hems, kombinert kjøkken og stue. Romslig bad. Rent og pent, godt utstyrt. Savnet vannkoker. Kjøkkenredskaper og kopper og fat er hele sett i samme stil, og ikke bare noe som er rasket sammen som på mange andre hytter vi har vært på. Eneste minus er at det ikke er noen lufteventiler i oppholdsrom og stue, noe som gjør at luften inne blir veldig fuktig med mye kondens. For å unngå Londons, må vindu være åpent og det kan bli kaldt...

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Hcjekk
Peter Tore G, Eier på Lindesnes Camping og Hytteutleie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juni 2017

Hei Hcjekk.
Mange takk for hyggelig anmeldelse av en av våre hytter. Beklager at det ikke var vannkoker i hytta. Den som var der, var blitt ødelagt og det er nå satt inn en ny vannkoker i hytta.
Når det gjelder luftventiler i oppholdsrom er det snakk om å få satt inn en ventil slik at vi kan unngå Londons, - som du sier. Leverandør av hytta leverte ikke norskproduserte vinduer, - disse hadde sannsynligvis vært med ventiler.
Ellers så er det en god veggovn i hytten som kan brukes ved behov.
Vi ønsker dere en god sommer og velkommen tilbake om det passer!