“Hyggelig lunch resturant”

Kjøkken: Italiensk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 19. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig bra og hyggelig restaurant. Tradisjonell Italiensk husmannskost av høy kvalitet. Mor koker, far serverer.

Takk, oveg2017

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Eieren har vært lærer i kokkefaget. Her får du ærlig enkel god mat. Ikke noe fancy. Kona jobber på kjøkkenet, far og sønn serverer. Litt mye lys i restauranten. En godt besøkt restaurant med mange tilreisende. Anbefales!

Takk, arvidi2014
Anmeldt 21. juli 2018

Veldig god mat! Hyggelige eiere og alltid føler oss velkommen både om vi velger lunsj eller middag. Bestill på forhånd Paella for 2 personer. Anbefales på det varmeste. Molto Bueno!!!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Kathleen Wiik S
Anmeldt 25. april 2018 via mobile enheter

Dette er en av de restaurantene vi besøker oftest når vi er i Piemonte. Det er alltid god mat der og servicen er alltid hyggelig. Risottoen med salsicca er til å dø for. Må bare prøves!

Dato for besøk: mars 2018
Takk, Bjoern32
Anmeldt 29. januar 2018 via mobile enheter

En restaurant vi ofte besøker. Her er det autentisk atmosfære hyggelig betjening og smakfull piemontesisk mat. Et godt utvalg av viner fra området.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, larsj_rgenm

Reisende som så på Osteria La Milonga, så også på

Agliano Terme, Province of Asti

Mombercelli, Province of Asti

Har du vært i Osteria La Milonga? Del dine erfaringer!