Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Tusen takk for en veldig bra opplevelse. Veldig fin hytte, koselig, rent og pent. Var nok ved, stearinlys og alt vi trengte var på plass. Masse fuglefrø tilgjengelig. Vi så ikke noen større dyr enn ekorn, men vi var der kun en natt. Beveren gikk vi ikke på leting etter. Kan absolutt anbefale dette til andre. Kjekt å gjøre noe annet. Være langt inni skogen i en koselig trehytte var veldig kjekt.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Kristin I
Åse Kristine M, Eier på Trehyttene i Gjerstad, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. april 2019

Hei!

Tusen takk for så fin tilbakemelding fra oppholdet deres på Gjøkeredet!
Det setter vi stor pris på! Hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Vi var en familie på seks voksne som fulle av forventning dro på trehyttetur til Gjerstad midt i oktober. Kort fortalt:Alle forventninger ble innfridd. Super hytte, flotte omgivelser, imøtekommende vertskap, fint turterreng ... kort sagt, en tur som anbefales og som gjerne kan gjentas!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, runehal

Hei!

Tusen takk for besøket og for kjempefin anmeldelse! Det setter vi stor pris på!
Hjertelig velkommen tilbake alle sammen!

Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Nydelig helg tett på fugler og ekorn i Gjerstad skogen! Flott turløype som passer både for store og små. Fine badeplasser, selv om litt kaldt nå! Hytta er praktisk og grei med alt som trengs. Fine uteplasser, og ikke minst fred å ro. Anbefaler gjerne til andre, og kommer også gjerne igjen selv en gang!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 525bj_rgj

Hei!

Så hyggelig anmeldelse! Det setter vi stor pris på, tusen takk!

Hjertelig velkommen igjen!

Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

For en magisk overnatting!
Vi bodde i den minste hytten av de 3, Gjøkeredet. Her er det sengeplass til 8 pers. Dette tror jeg hadde blitt veldig trangt. Vi var 2 pers og hytta føltes for oss romslig. Det er toalett/utedo på bakkenivå. Opp trappene kommer du til balkongen hvor du går inn i hytta. Når du kommer inn finner du kjøkken. Køyseng spisegruppe og oppbevaringsrom/stellerom. Det er hems med sengeplass til 3 og nede i en kasse under selve hytta er det en dobbeltseng med nydelig utsikt. Denne sommeren har det vært meget varmt og vi var derfor spendte på hvordan det ville være å overnatte i hytten uten gardiner som kunne stenge solen ute. Det var litt varmt på hemsen med svalt og deilig nede i kassen.
Vi opplevdet under vår overnatting både strålende sol, vind, regn, lyn og torden. Alt like koselig! Hytta er tøfft innredet og oppleves trygg og stabil selvom det blåser og sveier i trærne.
Rundt hytta er det rikt dyreliv! Vi såg ofte ekkorn og småfugl som spiste frø fra matkassene som er satt opp rundt hytta.
Litt stive priser med 3500kr for 1 natt, men verdt det da vi ikke kommer til å glemme denne overnattingen med det første!
Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, AnetteLM

Hei!

Tusen takk for flott anmeldelse fra oppholdet i Gjøkeredet! Det setter vi stor pris på! Artig å lese hvordan dere opplevde hytta og naturen midt på sommeren med alt slags vær!

Hjertelig velkommen igjen!

Mvh Åse, Trehyttne

Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Store og små har hatt en fantastisk helg i Kråkeslottet Vi hadde sett på bilder og var spente. Det ble en Wow opplevelse å komme inn i hytta! Så fin! Nydelig innredet og vel gjennomtenkt. Nydelig utsikt. Roen senket seg. Barna løp rett til tarzanløypa og sovnet slitne med et smil om munnen. Lørdagen ble alt prøvd pånytt. Tur og lunsj ved bålet. Spill og herlig mat i flotte omgivelser. En herlig familiehelg! Vi kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: april 2018
Takk, NinaB2371

Hei!

Å, tusen takk for så fin anmeldelse av Kråkeslottet! Det setter vi stor pris på! Herlig at både barn og voksne koste seg!

Hjertelig velkommen tilbake!