“Ikke bra”
Anmeldelse av Burgerking

Burgerking
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Gjerstad
Anmeldt 13. juli 2020

Bestilte først en rebel whopper med drikke. Enkel og rask bestilling på automat. Deretter 20 minutters ventetid. Mye folk som venter, men samtidig ansatte som tilsynelatende bare henger rundt i restauranten. Godt mulig ikke alle kan lage maten, men det gir i hvert fall et merkelig inntrykk når man bare henger rundt og alle andre venter utålmodig.

Servietter var det ikke mulig å få. Disse ble ikke lagt på brettet og det stod et bortgjemt skilt som henviste til at servietter m.m. kunne fås ved kassen. Observerte flere som spurte etter servietter, men likevel fikk et oppgitt ansiktsuttrykk i retur. Tørkepapir på toalettet var også ikke-eksisterende, så det ble naturlig nok tilsynelatende en grisete affære for mange av gjestene. Vet ikke om årsaken til at dette ikke var tilgjengelig i restauranten var gjerrighet eller smittevernhensyn, men ettersom drikkedispenserne fortsatt var åpent tilgjengelig blant hostende, ventende gjester som stod som sild i tønne, tviler jeg på at det var sistnevnte.

Etter maten valgte jeg å bestille en pose med 4 stk chilli cheese siden mange av disse stod klare bak disken. Her var det imidlertid nødvendig å beregne minimum 10 minutter på å få disse utlevert. Andre steder er min opplevelse at behandlingen av bestillingene sorteres noe etter hva som er klart og hva som må lages. Det var tydeligvis ikke rutinen her. Etter 10 minutters venting ga jeg opp og spurte pent om å få en av posene som allerede stod klare bak disken. Fikk da endelig bestillingen.

Selve burgeren var for øvrig god. Flott med et bredt utvalg av vegetarmat!

2  Takk, jonasnik

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Skitten og lite innbydende restaurant.
Når det ble etterspurt ketchup og ostesaus, etter vi fikk utlevert maten, opplyste de at de ikke hadde dette.

Maten var kald og var preg av å ha ligget en stund.

Styr unna og velg heller noe annet.

Takk, 679_yvindh
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Maten var som vanlig på burger king.
Men det var skittent og rotete, både ved selvbetjeningsdisken, toalettet, og generelt alle overflater. Personalet feilet med flere bestillinger, til tross for at vi la inn bestilling selv. En lite innbydende opplevelse.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Torunn S
Anmeldt 25. juli 2019

Som de fleste andre nye Burger King. Rent og ryddig. Lekerom for barna og tålig kjapp levering. Greit rett vd E-18

Dato for besøk: juli 2019
3  Takk, Thumper1974
Anmeldt 18. april 2019 via mobile enheter

Maten smaker slik den skal. Relativ kjapp service. Det beste er grønnsakene, merkelig. Burgere smaker bra, brødet er godt. Kjedelig lokale, men gjør nytten.

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, ovebru63

Reisende som så på Burgerking, så også på

Har du vært i Burgerking? Del dine erfaringer!