“Skuffet gang på gang ”
Anmeldelse av Bonasera Øyrane Torg

Bonasera Øyrane Torg
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Indre Arna
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Jeg har spist her noen ganger nå, med flere folk og dessverre så har jeg angret hver gang. Personalet her er veldig treige, vi stod i 10 minutter og ventet på å få bord selv om det kun var 1 annet bord i bruk. Fikk øyekontakt med servitøren flere ganger men hun kom ikke bort til oss før vi tenkte å snu. Observerte også flere andre som stod og ventet lenge mens de ikke gikk bort. Hun ene vasket et bord som ikke hadde vært brukt for tredje gang, og hun andre stod og snakket med en vekter om noen felles kjente. Altså, det er ikke godt nok. Her har dere et stort forbedringspotensial. Så har vi maten, har dessverre ikke likt noe av det jeg har spist her. Lasagnen falt ikke i smak hos meg, carbonaren smaker mer olje enn noe annet. Pizzaen er deigete med grusom sjampinjong. Cæsar salaten er druknet i voldsom hvitløksdressing med en hard og tørr bit av foccia brød ved siden av.
Jeg har skikkelig troen på dere, og gir ikke opp håpet om å få en god middag på restaurant i Arna.
Men dere er ikke der enda for min del.

Takk, k97m
maleneroenning, Booking Manager på Bonasera Øyrane Torg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Heisann!

Tusen takk for tilbakemeldingen din, det setter vi stor pris på.
Veldig trist å lese at du kun har hatt skuffende opplevelser hos oss. Våre ansatte skal naturligvis ønske alle gjester velkommen så snart man ankommer entreen vår, og det må vi bare beklage ikke skjedde dere. Serviceinnstilling, smil og utstråling er noe vi setter høye krav til under ansettelse av vårt sersonale, og her må vi helt klart minne på våre ansatte hva som forventes. Også synd å lese at maten vår ikke har falt deg i smak. Vi ønsker alltid å videreutvikle vår meny og teste ut forskjellige kombinasjoner og smaker, så dette skal vi helt klart ta med oss videre!

Håper på å få en ny sjanse snart igjen!

Anmeldt 25. juni 2020

Eg har spist her mange ganger og hver eneste gang har det vært dårlig service.

I dag tok det over 30min før vi fikk menyen.

De har ingen mersalg, så hvis eg vil ha mer drikke eller annet må eg vente til de kommer forbi, noe de sjeldent gjør.

To ganger har eg vært på uteservering i over 25grader og begge gangene fikk eg brus uten isbiter. Eg spurte etter det og de sa eg skulle få, men glemte det. Når eg spurte for andre gang kom de, men bare til meg. De spurte ikke om noen andre på bordet ville ha.

Ellers er de veldig trege og gjør ikke mer enn de akkurat må.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, anitadJ4368PT

Hei Anita!

Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er viktig for oss for å kunne vite hva våre gjester sitter igjen med etter et besøk hos oss.
Veldig trist å lese at dere ikke fikk den servicen dere fortjente. Vi setter veldig høye krav til serviceinnstilling, smil og utrsråling under våre ansettelser, så her må vi helt klart minne på vårt personale hva det er vi forventer oss.

Setter stor pris på at du gjorde oss oppmerksom på dette. Håper på å få en ny sjanse ved en senere anledning!

Anmeldt 11. februar 2020

Nydelig lokale, kjempegod mat, god service. Allergitilpassning klarte kjøkkenet fint i samarbeid med servitør som kommuniserte dette på en veldig god måte. God valuta for pengene, og kommer garantert igjen.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, HelenaStrom
maleneroenning, Other på Bonasera Øyrane Torg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2020

Heisann Helena!

Tusen hjertelig takk for en kjempefin tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Så godt å høre at dere hadde en fin opplevelse hos oss med god mat og vennlig og behjelpelig service. Håper på å få se dere snart igjen! :)

Med vennlig hilsen,
Malene Rønning

Anmeldt 6. februar 2020

Jeg stod i kassen hvor en person trengte seg inn foran meg, servitøren i kassen så dette og gjorde ikke noe med det. Hun serverte også Mat til dette individet før meg, selv om hun visste jeg var først. Utrolig dårlig service.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, Thnes
maleneroenning, Other på Bonasera Øyrane Torg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. februar 2020

Hei, ja det er bare å beklage. Det er dessverre slikt som kan skje, men forstår din frustrasjon.
Håper mat og drikke var en god opplevelse hos oss?
Vi hadde satt pris på om du hadde gitt oss anmeldelse for maten også.

Vennlig hilsen Linn Madsen

Anmeldt 14. januar 2020 via mobile enheter

Vi var en gjeng her å spiste før vi skulle videre på show i Bergen by. Både forrett og hovedrett var kjempegodt servitørene var hyggelig og oppmerksomme. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, annmargaret_2019
maleneroenning, Booking Manager på Bonasera Øyrane Torg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. januar 2020

Heihei!

For en supertrivelig tilbakemelding dette var å lese. Så glad for at dere hadde en fin opplevelse med god mat og hyggelig service.
Håper på å få se deg snart igjen! :)

Ha en fortsatt fin dag!
Med vennlig hilsen,
Malene Rønning

Har du vært i Bonasera Øyrane Torg? Del dine erfaringer!