“Lunsj”
Anmeldelse av Bonasera Øyrane Torg

Bonasera Øyrane Torg
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Indre Arna
Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Var innom for lunsj med kollega, helt grei, pizza, flotte lokaler, hyggelig betjening. Kommer nok på lunsj igjen.

Takk, trondcookt
maleneroenning, Booking Manager på Bonasera Øyrane Torg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2020

Heihei Trond,

Tusen takk for en så fin tilbakemelding. Kjekt å høre at maten smakte og at dere hadde en trivelig opplevelse hos oss.

Varmt velkommen igjen!

Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Restauranten ligger inne på kjøpesenteret Øyrane Torg i Arna. Restauranten er stilfult innredet, og har også en fin uteservering mot Arnavågen. Vi ble raskt vist til et bord, og fikk utdelt menyer. Menyen består av pizza og pastaretter, i tillegg til et par "dagens retter" som servitøren fortalte om. Vi hadde to ulike pastaretter og pizza. Pastaen var overkokt, og begge rettene var smakløse. Pizzaen var ok. På den positive side, var det store porsjoner, for dem som ikke er opptatt av smak...

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Hellebor
maleneroenning, Booking Manager på Bonasera Øyrane Torg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2020

Heisann,

Tusen takk for at du delte din tilbakemelding med oss. Veldig kjekt å lese at dere syntes vårt lokale var fint og at dere raskt ble møtt av en behjelpelig servitør. Synd at vi ikke klarte å møte deres forventninger på våre retter, dette tar vi naturligvis med oss videre som vi kan jobbe på. Vi bytter nå meny og håper noe av disse rettene kan friste dere tilbake!

Hjertelig velkommen igjen!

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Jeg har spist her noen ganger nå, med flere folk og dessverre så har jeg angret hver gang. Personalet her er veldig treige, vi stod i 10 minutter og ventet på å få bord selv om det kun var 1 annet bord i bruk. Fikk øyekontakt med servitøren flere ganger men hun kom ikke bort til oss før vi tenkte å snu. Observerte også flere andre som stod og ventet lenge mens de ikke gikk bort. Hun ene vasket et bord som ikke hadde vært brukt for tredje gang, og hun andre stod og snakket med en vekter om noen felles kjente. Altså, det er ikke godt nok. Her har dere et stort forbedringspotensial. Så har vi maten, har dessverre ikke likt noe av det jeg har spist her. Lasagnen falt ikke i smak hos meg, carbonaren smaker mer olje enn noe annet. Pizzaen er deigete med grusom sjampinjong. Cæsar salaten er druknet i voldsom hvitløksdressing med en hard og tørr bit av foccia brød ved siden av.
Jeg har skikkelig troen på dere, og gir ikke opp håpet om å få en god middag på restaurant i Arna.
Men dere er ikke der enda for min del.

Takk, k97m
maleneroenning, Booking Manager på Bonasera Øyrane Torg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Heisann!

Tusen takk for tilbakemeldingen din, det setter vi stor pris på.
Veldig trist å lese at du kun har hatt skuffende opplevelser hos oss. Våre ansatte skal naturligvis ønske alle gjester velkommen så snart man ankommer entreen vår, og det må vi bare beklage ikke skjedde dere. Serviceinnstilling, smil og utstråling er noe vi setter høye krav til under ansettelse av vårt sersonale, og her må vi helt klart minne på våre ansatte hva som forventes. Også synd å lese at maten vår ikke har falt deg i smak. Vi ønsker alltid å videreutvikle vår meny og teste ut forskjellige kombinasjoner og smaker, så dette skal vi helt klart ta med oss videre!

Håper på å få en ny sjanse snart igjen!

Anmeldt 25. juni 2020

Eg har spist her mange ganger og hver eneste gang har det vært dårlig service.

I dag tok det over 30min før vi fikk menyen.

De har ingen mersalg, så hvis eg vil ha mer drikke eller annet må eg vente til de kommer forbi, noe de sjeldent gjør.

To ganger har eg vært på uteservering i over 25grader og begge gangene fikk eg brus uten isbiter. Eg spurte etter det og de sa eg skulle få, men glemte det. Når eg spurte for andre gang kom de, men bare til meg. De spurte ikke om noen andre på bordet ville ha.

Ellers er de veldig trege og gjør ikke mer enn de akkurat må.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, anitadJ4368PT

Hei Anita!

Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er viktig for oss for å kunne vite hva våre gjester sitter igjen med etter et besøk hos oss.
Veldig trist å lese at dere ikke fikk den servicen dere fortjente. Vi setter veldig høye krav til serviceinnstilling, smil og utrsråling under våre ansettelser, så her må vi helt klart minne på vårt personale hva det er vi forventer oss.

Setter stor pris på at du gjorde oss oppmerksom på dette. Håper på å få en ny sjanse ved en senere anledning!

Anmeldt 11. februar 2020

Nydelig lokale, kjempegod mat, god service. Allergitilpassning klarte kjøkkenet fint i samarbeid med servitør som kommuniserte dette på en veldig god måte. God valuta for pengene, og kommer garantert igjen.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, HelenaStrom
maleneroenning, Other på Bonasera Øyrane Torg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. februar 2020

Heisann Helena!

Tusen hjertelig takk for en kjempefin tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Så godt å høre at dere hadde en fin opplevelse hos oss med god mat og vennlig og behjelpelig service. Håper på å få se dere snart igjen! :)

Med vennlig hilsen,
Malene Rønning

Har du vært i Bonasera Øyrane Torg? Del dine erfaringer!