“Raspeballer om torsdagene”
Anmeldelse av Bonasera Øyrane Torg

Bonasera Øyrane Torg
Vurdert som nr. 2 av 2 Restauranter i Indre Arna
Anmeldt 1. oktober 2020

Vi var spente, maten smakte faktisk meget godt. Kokken hadde fått en oppskrift fra en mormor, til en av de ansatte, på tilberedelse av raspeballer. Den fikk de "full klaff" på.
Koselig lokale og hyggelig betjening. Vi håper de lykkes framover. Indre Arna trenger et sted å spise på Øyrane Torg. Håper de snart kan få lettsaltet torsk på menyen, en gang i uken.
Vi er fristet til å besøke stedet flere ganger. Det har ikke alltid vært like bra, men i dag fortjener de ROS for god mat -:) . I dag hadde de 1 års jubileum, vi gratulerer.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, RuneN184

Anmeldt 27. september 2020

Bestilte lasagne, stod virkelig ikke til forventningene. Observerte en eske med toro lasagne stående inne på kjøkkenet. De hadde da altså solgt meg en bit av pimpet opp toro lasagne til 220kr. Når du da kan lage en hel toro lasagne til 40kr +kjøttdeig. Eneste de hadde gjort var å krydre annerledes og legge laubærblad i retten virket det som. Service va derimot bra, ble tatt imot med en gang og måtte ikke vente lenge på mat.

Dato for besøk: september 2020
Takk, 12345Lu
Anmeldt 24. september 2020

Lokale inne, synes vi er flott innredet. Noen reagerer på stearinlys, hvorfor ikke bruke LED lys, framfor å be en større gruppe om å gå å spise et annet sted, som vi overhørte. Vi bestilte hamburger, den var sur og bedervet. Så fikk vi en ny og den var tilsvarende dårlig, vi slapp og betale i sommer, men vi sitter igjen med et dårlig minne. Dere har et flott sted og vi ønsker at dere skal lykkes, men noe må gjøres med kjøkkenleveransene. Lytt litt til hva lokalbefolkningen ønsker og få bedre kvalitet på maten og mange vil besøke dere igjen. Gode opplevelser med de kvinnelige kelnerne.

Dato for besøk: august 2020
Takk, karinl371
Anmeldt 9. september 2020 via mobile enheter

Var innom for lunsj med kollega, helt grei, pizza, flotte lokaler, hyggelig betjening. Kommer nok på lunsj igjen.

Takk, trondcookt
maleneroenning, Booking Manager på Bonasera Øyrane Torg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2020

Heihei Trond,

Tusen takk for en så fin tilbakemelding. Kjekt å høre at maten smakte og at dere hadde en trivelig opplevelse hos oss.

Varmt velkommen igjen!

Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

Restauranten ligger inne på kjøpesenteret Øyrane Torg i Arna. Restauranten er stilfult innredet, og har også en fin uteservering mot Arnavågen. Vi ble raskt vist til et bord, og fikk utdelt menyer. Menyen består av pizza og pastaretter, i tillegg til et par "dagens retter" som servitøren fortalte om. Vi hadde to ulike pastaretter og pizza. Pastaen var overkokt, og begge rettene var smakløse. Pizzaen var ok. På den positive side, var det store porsjoner, for dem som ikke er opptatt av smak...

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, Hellebor
maleneroenning, Booking Manager på Bonasera Øyrane Torg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2020

Heisann,

Tusen takk for at du delte din tilbakemelding med oss. Veldig kjekt å lese at dere syntes vårt lokale var fint og at dere raskt ble møtt av en behjelpelig servitør. Synd at vi ikke klarte å møte deres forventninger på våre retter, dette tar vi naturligvis med oss videre som vi kan jobbe på. Vi bytter nå meny og håper noe av disse rettene kan friste dere tilbake!

Hjertelig velkommen igjen!

Har du vært i Bonasera Øyrane Torg? Del dine erfaringer!