“Lag heller en god middag hjemme! Smaker mye bedre og en trenger ikke å forholde seg til dårlige inkompetente servitører. ”
Anmeldelse av Bonasera Øyrane Torg - STENGT

Bonasera Øyrane Torg
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på fire som bor sånn at vi kan se ned på restauranten og vi gledet oss veldig til restauranten var oppe å gå. Vi har nå prøvd MANGE ganger, og dessverre så angrer vi bittert hver gang! Elendig service etterfulgt av elendig mat! Servitøren så jeg stod å chattet på mobilen, og vi måtte selv gå for å ta bestillingen. Maten som endelig kom, var kald, overstekt og dårlig tilberedt. Jeg ble dårlig etterpå. Veldig synd det er sånn, når det ikke er mange alternativer i Arna. Gå heller på YX, smaker himmelsk i forhold. Blir ikke flere besøk av oss!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Eldar T

Anmeldt 17. desember 2020 via mobile enheter

Mange glutenfrie valgmuligheter i menyen, koselig atmosfære, deilig mat og god service! Unikt med italiensk restaurant i lille Arna.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Kristine L
Anmeldt 25. oktober 2020

Langt bedre enn det man forventer inne på et litt utdatert kjøpesenter. Maten er knallbra og stedet er veldig fint. Anbefales.

2  Takk, oysteibi
Anmeldt 25. oktober 2020

Veldig bra og overraskende for å være på et kjøpesenter. Det anbefales et stopp her mens man lader eller shopper.

2  Takk, oysteibi
Anmeldt 1. oktober 2020

Vi var spente, maten smakte faktisk meget godt. Kokken hadde fått en oppskrift fra en mormor, til en av de ansatte, på tilberedelse av raspeballer. Den fikk de "full klaff" på.
Koselig lokale og hyggelig betjening. Vi håper de lykkes framover. Indre Arna trenger et sted å spise på Øyrane Torg. Håper de snart kan få lettsaltet torsk på menyen, en gang i uken.
Vi er fristet til å besøke stedet flere ganger. Det har ikke alltid vært like bra, men i dag fortjener de ROS for god mat -:) . I dag hadde de 1 års jubileum, vi gratulerer.

Takk, RuneN184