Padling på Mo

Fantastisk dag på Langevatnet i Mo. Perfekte forhold for 2 ganske nye padlere. Marit hadde... les mer

Anmeldt 28. juli 2021
Sightsee13066472240
Oslo, Norge
Helt supert!

Vi hadde en nydelig tretimers nybegynnertur med Marit på Tomma. Vi fikk god innføring og opplæring... les mer

Anmeldt 12. juli 2021
898kristines

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Vi leide to kajakker for to uker. Solid utstyr med plass til alle tingene våres. Trivelige serviceinnstilte folk som gjorde sitt ytterste for at vi skulle få en fin tur. Anbefaler alle en tur til Tomsvika for å oppleve Helgelandskysten fra kajakk.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, erlingpb
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Utstyret holder høy standard og kajakkene glir i vannet som varm kniv i smør =)

Svært trivelige folk som gir gode tips og bra veiledning uavhengig av ditt kompetansenivå.

Kort sagt: Med Helgeland Kajakk blir padleturen en sikker vinner(!)

Takk, Kaspar H
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Vi fikk en innholdsrik dag på Tomma! Vi fant flere flotte teltplasser rundt om på øya, og endte opp rett ved Finnvika. Idyllisk å være for seg selv, etter et par år på overfylte Lofoten.

Først tok vi oss en tur opp på Tomskjevelen, en tung tur som var vel verdt stevet med panoramautsikt utover Helgelandskysten.

Før turen hadde vi avtalt å leie kajakker på kvelden, selv om utleierne selv skulle på fisketur.
Kajakkene lå klare med alt nødvendig utstyr da vi kom ned fra fjellet! Vi fikk padlet og utforsket småøyene ved idylliske Tomma hele kvelden.

En perfekt dag med «the best of both worlds»: Fjell og sjø!

Tusen takk for at dere la til rette for en deilig kveldstur i kajakken. Vi kommer tilbake!

Takk, Hazel P
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

En veldig fin opplevelse med Helgeland kajakk, bra utstyr, god service og kanonbra guide. Absolutt og anbefale.

Takk, Tommy P
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Utrolig fin tur på Helgelandskysten med guide og kajakker fra Helgeland Kajakk. Dyktig guide, god service og flott natur. Anbefales!

Takk, Balance983