“Kjempegod burger! ”
Anmeldelse av Smak og Behag

Smak og Behag
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Nesna
Beskrivelse: I Movegen 30, Fammyhuset, har Nesnas nye ferskvare, delikatesse, kaffebar med hjemmelaget kaker og mat-sted åpnet. Her skal vi gi deg hjemmelaget, kortreist og eksotisk mat med høy kvalitet
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig lite sted som hadde burgere, quesedillas, biffsnadder og diverse andre ting. Jeg tok en piriburger som var enestående god, min kollega tok sautert biffsnadder som også var veldig bra!

1  Takk, 869espene
cheffreshfood, Leder  på Smak og Behag, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

takk for hyggelig tilbakemelding :)

Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Meget trivelig restaurant.
Et one man show med meget hyggelig betjening. Hadde burgeren, denne anbefales! Fiskesuppen ble godt mottatt av de som hadde denne.
Øl og drinker var også bra.
Om fisketipsene slår til gjenstår å se....

Takk, jernj

takk for hyggelig tilbakemelding :)

Anmeldt 27. august 2018

God mat og god service. Hyggelige folk. Vil spise der igjen hvis jeg er i området. Ble anbefalt dagens som var yppelig burger.

Dato for besøk: august 2018
Takk, RobertL3144

takk for hyggelig tilbakemelding

Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Besøkte Smak for andre gang, vel verdt turen fra Mo i Rana!

Gode retter med spennende vri, trivelig betjening og greie priser.
Vi har nå prøvd både salater og hamburgere og kan anbefale begge.

Uformell atmosfære med utsikt.

Anbefales!

Dato for besøk: august 2018
Takk, steinerikbm
cheffreshfood, Leder  på Smak og Behag, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2018

takk for hyggelig tilbakemleding :)

Anmeldt 7. august 2018

Etter en kjøretur på 3 timer var vi fremme på fergeleiet i Nesna og hadde 1 time ledig.Ville ha noe å spise og endelig har Nesna fått etterlengtede kafe/resturant.
pga av usikkerhet og tidsnød valgte vi ferske reker isteden for varm middag.
det var midt på treet med henhold til kvalitet på rekene tror de ikke var helt ferske og muligens noen hadde overnattet på fryserom eller veldig kald kjølerom. konsistens og smak var veldig variabel. tilbehøret var perfekt. god service men treg og usikre ansatte
på pluss siden hadde de glutenfritt brød men opplyste ikke om at det måtte tilberedes i over 20 min. Uansett vi kommer igjen neste år for å prøve flere retter

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Oslo_NorwayBRiise

hei, takk for tilbakemelding. Synd at det ikke ble en perfekt opplevelse. Vi går igjennom våre rutiner slik at vi alltid leverer best mulig produkt.

Reisende som så på Smak og Behag, så også på

Har du vært i Smak og Behag? Del dine erfaringer!