“Digger lokalet. ”
Anmeldelse av Smak og Behag

Smak og Behag
Vurdert som nr. 1 av 5 Restauranter i Nesna
Beskrivelse: I Movegen 30, Fammyhuset, har Nesnas nye ferskvare, delikatesse, kaffebar med hjemmelaget kaker og mat-sted åpnet. Her skal vi gi deg hjemmelaget, kortreist og eksotisk mat med høy kvalitet
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Personalet virker stresset og uorganisert. Vi var 3 stk, to av oss hadde bestilt sjokolademilkshake. Jeg fikk min først, og den min samboer hadde bestilt havnet på ett helt annet bor. En av de andre gjestene oppdaget dette og kom meg milkshaken tilbake til oss. Maten ble ikke servert samtidig, dette er ett minus for opplevelsen sin del. Personalet må lære seg å smile og vær litt mere imøtekommende. Nydelig lokale, retro stil som faller i god smak.

2  Takk, heidibS4893YB

Anmeldt 18. juni 2020

Fantastisk spise sted med bra service og mat. Spist hjemmelaget cheeseburger , utrolig god og drakk lokalt øl, sååååå godt. Kommer tilbake en vakker dag

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Bjørn J
Anmeldt 30. mai 2020

Nydelig stekt fisk og hyggelig servis. Anbefales på det sterkeste. Hvis du tar en tur gjennom Nesna pålagt å besøke.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 296arnef
Anmeldt 30. mai 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat, godt øl og trivelig betjening. Kommer garantert tilbake. Lager fersk fisk fra utvalg i disken. Anbefales

Dato for besøk: mai 2019
Takk, josigurdk
Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig lite sted som hadde burgere, quesedillas, biffsnadder og diverse andre ting. Jeg tok en piriburger som var enestående god, min kollega tok sautert biffsnadder som også var veldig bra!

1  Takk, 869espene
cheffreshfood, Leder  på Smak og Behag, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

takk for hyggelig tilbakemelding :)

Reisende som så på Smak og Behag, så også på

Har du vært i Smak og Behag? Del dine erfaringer!